Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 645 ggr
Pagan
10/7/13, 5:04 AM

7 oktober

Godmorgon måndag. Ny vecka, vecka 41. Så vad kan denna nya vecka med sina tomma blad ha i sitt sköte tro?

Vädermässigt så ska här vara gråtrist, regn till stor del och inte många solchanser. Inte så uppmuntrande kanske.

Men man får ta det som det kommer, först ska jag ta mig till jobbet iallafall🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
10/7/13, 5:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Skriver ett snabbis för snart bär det iväg på till jobbet och sen på kurs.. Hoppas jag inte somnar på kursen vi ska ha.. För sömnen har det varit så och så med i natt..  Glad

Ha en bra måndag och en ny start på den nya veckan.. Kramas

Skogshumblan
10/7/13, 12:29 PM
#2

God måndag på er. Ja det var riktigt senhöstväder idag. Inte så kallt men blött. Har hållt mig inne hela förmiddagen, dotera och jag har mysat lite. Ska strax hämta sonen & en kompis till honom på skolan och sen ut i vädret. Har fått lite plantor som måste ner i jorden. Ska försöka komma ut på någon halmil i kväll efter barngympan. Det är rätt mysigt att vara ute om kvällarna i så här milt höstväder. Ha det gott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

åkerhumla
10/7/13, 8:45 PM
#3

God kväll (snart god natt)

Här har vi haft en härlig, solig höstdag. 

På jobbet försöker jag lära mig namn, förkortningar och fyller på "att-göra-listan" Den blir aldrig kortare 🥵 men pusslet börjar falla på plats.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Amandla
10/7/13, 8:47 PM
#4

Ett alldeles underbart väder har det varit här, 17 grader varmt och sol! Helt ljuvligt, tyvärr hade jag inte möjlighet att vara ute så mycket just idag.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
10/7/13, 9:50 PM
#5

Hoppas nu får koll på listan humlan, låt det ta sin tid, du e bara människa! Vet att vår mentor på komvux tog foton av klassen, kanske du skulle också. Inte för att jag var så glad åt det, men det kanske underlättade. vi läste psykologi å samhäll vill jag bara nämna😉

Skitväder hela dagen, men en och annan höjdare var det ändå. Vi människor är ju för sköna ändå å LIDL har rea på skor - Skogis!! kolla in å löpar byxor för billig pening. You go girl

Nui dags att nana kudden Ses imon🤦‍♂️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

lottan17
10/7/13, 10:35 PM
#6

Hej här i Vänersborg har det blåst och varit mulet. I kväll var jag och några vänner på ljusfestival i Grästorp. Det var mycket fint med ljus överallt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: