Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 1030 ggr
beaast
2013-10-06 20:44

Spå

hej jag vet inte om jag har hittat rätt grupp, men jag måste fråga
om det ee Tarot kort man spår med?
kan man spå via datorn tex mail ?
elr mobilen ?
elr måste man vara med varandra för att kunna de?

hur mkt kostar det ist ?

Annons:
Tarotstollan
2013-10-06 21:25
#1

Har själv ingen erfarenhet av att spå genom mobil eller datorn och skulle heller inte vilja bli spådd eller göra läggningar på sådant sätt.
Däremot finns det ju många seriösa som lägger kort över telefonen. Priset varierar nog från person till person om man gör det över telefon. Det är sådant som du får kolla upp noga innan du ber någon spå dig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-10-06 22:09
#2

Min erfarenhet är att det går alldeles utmärkt att lägga Tarot via distans. Via Taortkorten får du vägledning om kommande framtid. Du väljer själv om du vill lyssna på vägledningen eller ej. Det du har med dig i bagaget är vad som styr vägledningen. ändrar du din nuvarande sits så ändrar du således vad som sker i din framtid.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-10-06 23:39
#3

Säger som Pagan, med tillägget att det finns allt ifrån appar till sajter och såklart finns det människor som gör ett bra jobb på distans. Vad de tar för sina läggningar varierar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-10-07 20:49
#4

Håller med jag tror att det ibland kan vara bättre om du får sitta själv och dra korten och inte någon annan sitter och väntar på besked. Så kan du känna en tidspress.. sen kan du ju ej fuska och läsa kroppsspråk sånt om du kör via distans. 🤔

beaast
2013-10-08 00:06
#5

Tack för svaren :)

Upp till toppen
Annons: