Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1564 ggr
Tarotstollan
2013-10-05 21:53

Doreen Virtues nya tarotlek.

Nu har damen med alla orakelkort släppt sin andra tarotlek, som vanligt vackra bilder!
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/archangel-power/

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Sol69]
2013-10-05 21:56
#1

Tack Tarotstollan. Vilka otroligt vackra kort. Man blir ju lite sugen på att köpa den, har ju inga orakelkort än. 😃

Tarotstollan
2013-10-05 22:03
#2

D.V. är ju känd för att släppa 3-4 orakellekar om året (minst) och nu har hon hittad en ny nisch med tarotlekar, verkar det som.
Visst är den vacker men det var den första också! Nu verkar det som om denna leken är tydligare bilder på, vilket är bra för det var svårt att se på den första leken vad bilderna egentligen föreställde.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2013-10-08 01:10
#3

Jag har den första och är helt förälskad. Dock bara använt den två ggr eller nåt..


imke
2013-10-11 13:40
#4

WOW den DÄR gillade jag massor 🙂


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Sagaliten
2017-01-29 14:13
#5

Tarotstollan, tänkte maila dig och fråga om denna, men chansade på att söka först och hittade då denna 😊 Gäller nämligen just denna leken. Precis fått hem den och tycks inte lista ut det. Två tror jag kanske jag fått rätt på Svärd, misstänker att det är Michael Stavar, är det Ariel. Mynt Bägare Skulle vara jättetacksam för hjälp där 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Tarotstollan
2017-01-29 20:56
#6

Om du följer länken ovan till leken så kan man läsa mer om leken under deras recensioner, då på engelska. Då står det:
Svärd - Mikael.
Stavar - Gabriel.
Bägare - Rafael.
Mynt / Pentagram - Ariel.

Så jag hoppas att det är rätt. Har inte tittat så mycket på leken och heller inte arbetat med den.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Sagaliten
2017-02-03 02:42
#7

Tack så jättemycket. Letade i medföljde häftet med hittade det ingenstans så tänkte att jag chansar här och det var ett vinnande koncept 😊 Trevlig helg 🙏

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Tarotstollan
2017-02-03 03:24
#8

Jo, det står på sidan 3 nästan längst ned och överst på sidan 4 men det står så konstigt, så jag var osäker först hur det skulle tolkas.
Kul, att du nu kan jobba vidare med dina kort!
Ha en trevlig helg, du också!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: