Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 360 ggr
Pagan
2013-10-05 11:10

Golördag 5 oktober

Japp, en riktigt go lördag här. Vädret är grått och trist, regnar som aldrig förr, blåser som attan. Men just det är det trevliga i kråksången för jag slipper känna mig slapp som inte röjer i trädgården i dag😃

Så lite ljudbok, plock och pyssel inne är dagens uppdrag. Allt i skönt tempo.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
2013-10-05 17:50
#1

Här är också regnigt och mulet. Blåser gör det också men inte lika mycket som igår.
Var ute en kort sväng och letade reda på min vattenflaska som jag hade tappat ute igår. Den låg så snällt på bänken och väntade på mig!👍

Det blir väl lite matlagning och båda burkarna som vanligt nu i kväll, hade hoppats på en lugn lördag men icke sa Nicke. Grannarna över skall ha inflyttningsfest och de har satt upp lappar och varnat oss redan😮!
Hoppas att det inte blir för 😈, för mina djur blir så rädda och jag tycker själv att det är obehagligt med störande människor!

Hoppas att ni andra får en trevlig lördag, oberoende vad ni skall hitta på!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-10-05 21:23
#2

God kväll!

Idag har det varit en händelserik dag.. 🥵🥵

Jag har börjat med att skriva och lägga ut min första egen artikel på druid och shaman.. Hoppas det inte är en allt för tråkig artikel att läsa. Är ju inte van att skriva sånt. 😃

Sen va jag på Maxi med en vän och fyndade strumpbyxor. slipper i alla fall frysa i vinter. Men kanske inte de roligaste fyndet 🤔

Ska inte glömma berätta att jag har ju lyckats med att blir 10 år yngre idag också på 45 minuter. 🤫😃

Ha en trevlig lördagskväll alla goa tarotälskare 🤗

fridelfina
2013-10-05 22:11
#3

Men Sol, nu får du korrläsa ditt inlägg lite och ändra "Hoppas det är en allt för tråkig artikel att läsa" för det är väl inte riktigt vad du hoppas på!

Här har vi städat, shoppat lördagsgodis och varit på apoteket.

Har så förbenat ont i nacken, eller ont och ont, det känns som om den håller på att… jag vet inte vad? Men det är mitt lilla diskbråck som spökar och har gjort sen förra måndagen. Sen sprider det sig ner i korsryggen och höftkanterna. Känner mig som värsta tanten 🤓

Ska nog in på Druid och shaman och se vad Sol pysslat med för artikel

 Ha det gott där ute allihop!

 
 

[Sol69]
2013-10-05 22:18
#4

Tack #3 har ändrat till inte tråkig att läsa nu,, Tänk så lätt man kan missa saker när man sitter och skriver. 😃

Upp till toppen
Annons: