Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 702 ggr
Pagan
2013-10-04 05:02

4 oktober

Godmorgon fredag!!

Jajamensan, det är fredag i dag. Veckans bästa dag, iallafall framemot 16, då är dagen bäst🙂

Har lite planer för aftonen, får se om de håller. Men lite kul med tjejerna hoppas jag på.

Men först mot jobbet då. Här har vi +2 så jag slipper skrapa rutor. Det tackar vi för. Har varit strömlös i natt. Tur för mig att jag har min batteriklocka som alarm, annars hade jag försovit mig. Ytterligare nåt jag tackar för. Vad strömlösheten beror på har jag ingen aning om, men nu fungerar allt iallafall.

Vad står på agendan hos er i dag?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2013-10-04 10:07
#1

God morgon!

Har sovit extra länge idag. Men det beror på att jag va uppe och sjukskrev mig kl 5. Urk har fått ont i halsen och kände att de inte fungerar att jobba när man inte är helt okej, Sen kan man ju smitta andra också.

Men måste ändå smita iväg till närmaste affär och handla lite för de är slut.. Men orkar inte med Maxi. får väl handla så jag klarar mig ett par dagar i alla fall och hoppas jag orkar åka handla sen på Maxi. små affärer blir ju så dyra.

Så idag blir det en dag i vilans tecken.. och hoppas att det inte blir värre.. Men får väl se va de blir av det..

Ha en bra fredag och en trevlig helg..

Skogshumblan
2013-10-04 15:12
#2

HEEELG! Jajamen, även jag kan se tjusningen med ledighet. Jag har lite lösa idéer om helgen men den får bli som den blir. Brukar bli bäst då. :) Nu en låååååång kväll i soffan med familjen. Eller delar av den.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2013-10-04 17:56
#3

Full fart på jobbet så nu är jag sååååå zZZzzzzZZZzzzzZZzzzzz

Syns i morn då! Ska då ta mig i kragen och dra oktober kortet!

 
 

Tarotstollan
2013-10-04 22:15
#4

Solsken och vackert men halv storm, löven virvlar i stora spiraler här och ibland får man dem rakt i ansiktet!

Tvättstugan för min del och när tvätten var klar så stack jag ut för lite luft. Sprang på bägge mina kompisar men bara promenadkompisen ville följa med på en sakta promenad (mitt ben och fot är fortfarande långt ifrån bra)! Strosade runt lite överallt men det var kallt så vi gick in i en affär för att värma oss.
Jag passade på att köpa en choklad kaka med chili i, har aldrig smakat på den innan så det skall bli spännande att känna vad jag tycker om den.

 Har någon av er smakat på den chokladkakan?

 Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: