Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 976 ggr
Pagan
2013-10-03 05:03

3 oktober

Godmorgon torsdag

Här går det undan minsann, redan Torsdag!!

Här är det +-0 just nu, men det ska bli en strålande vacker höstdag här enligt yr.no. Igår hade vi runt +20 då jag for hem från jobbet. Svettigt!🙂Vi diskuterade bondepraktikan på fikat igår och enligt vissa så indikerar hösten på att det ska bli en vrålkall vinter med massa snö. Tror jag får leta rätt på mitt ex, kan ju vara intressant att veta.

Idag är det som vanligt jobb som gäller, lite matinköp och pyssel på hemmafronten. Inga stora planer här. Vad ska Ni fylla dagen med?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-10-03 06:13
#1

God morgon! NEEEJ! Inte en lång vinter till *suck*. Max snö dec-mars tack:) Idag blir det jobb och sen föräldramöte på ena kottens förskola. Sen sovdags:) Ha en bra dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-10-03 10:01
#2

Jag ska fortsätta plocka i ordning i vardagsrummet, sen måste jag handla mat och så ska jag träffa min kontakttjej några timmar. Kors i taket, idag blir det inte shopping utan hon vill ha hjälp att byta gardiner FörskräcktSkämtar


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-10-03 10:59
#3

God förmiddag!

Idag blir det en lugn förmiddag och sen laga mat och fixa sig till kvällspasset. Och lär inte hinna med så mycket innan jobbet, och sen är det bara hem och sova och upp och jobba igen..

Men sen är det ju fredag och ledigt över helgen 👍

Ska bli skönt.. hoppas att de blir lika vackert väder som idag.. ☀️

Ha en mysig dag på er alla.

Pagan
2013-10-03 18:34
#4

Hoppas dagen varit bra.

Nä just det, bondepraktikan fick jag ju inte letat fram. Hoppas också på en mild vinter. Gärna lite snö, hellre snö än gråregnet från förra året, men en massa vill jag inte ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

åkerhumla
2013-10-03 18:44
#5

God kväll

Här rusar det också på, jag hinner med dagarna. Nu är det mycket att sätta sig in i nya jobbet. Har upptäckt att jag är värdelös på svenska namn 😕 Det är lättare att stava till Abdulahi än Nathalie. Arbetsskada tror jag 🤔

Vi hade -4 i morse, första ordentliga frosnatten i höst. Det är sent här men det gör inget. Vintern får gärna glömma bort att komma.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Pagan
2013-10-03 18:48
#6

Så det blev nytt jobb Humlan, det har jag missat. Grattis…..eller?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
2013-10-03 18:58
#7

#6 Jo, det blev nytt jobb fram till jul 😃 Fick faktiskt tjänstledigt men jag hoppas att jag kan säga upp mig sen. Just nu vill jag vara kvar här 🙂 Eleverna är en helt annan klientel, svenska elever utan betyg i grundskolan och de har oftast diagnoser. Några har haft drogproblem eller familjeproblem. Någon har superskyddad identitet, vi vet inte ens var han kommer från. En brokig skara alltså men alla med väldigt trasiga hjärtan. Ett utmanade jobb men oj så roligt och ett härligt gäng jobbar jag med. Det är en varm familjekänsla i arbetsrummet och inte familjen igelkott man kommer till.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Pagan
2013-10-03 19:12
#8

Låter ju underbart Humlan. I ett sådant klimat trivs man och utvecklas. Men utmanande ja, mångas liv är ren tragik. men där kan du säkert göra skillnad. Hoppas du kan få vara kvar där. ❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ford -57
2013-10-03 19:42
#9

Lite rönnbär: milt men mycke snö, eller hur va d? Jag hoppas d iaf🙂

Kyla e d värsta ja vet, av alla sorter.

Pagan
2013-10-03 19:54
#10

ja å nåt om själva röda färgen var det också, det var just det som var kruxet. Hittar inte min bok!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-10-03 20:35
#11

Humlan, åhå, en lärare?! Trevligt! Mycket rönnbär, klarröd färg kan det stämma?! ( gissar på den sista)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

åkerhumla
2013-10-03 20:43
#12

#11 Jodå en lärare här 🙂 svenska, svenska 2 och engelska 🤓 

Bara språk alltså, hur det nu kunde bli det 🤔 men ingen språkpolis hemma 🤐 Lämnar jobbet på jobbet 🙂


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Upp till toppen
Annons: