Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Köp, Byt & Sälj

Butiker

2013-10-02 15:18 #0 av: atlanta

Nån som vet var det finns new age butiker? Bor i Katrineholm, Södermanland. Den enda jag hittar när jag söker är harmonikällan i Stockholm.

Hittade ingen bra grupp att lägga den här frågan i, hoppas det är ok att den ligger här.

Anmäl
2013-10-02 19:11 #1 av: Pagan

Det har jag tyvärr ingen koll på. Kan ju hoppas att du finner nåt åt ditt håll i denna listan:

http://www.hittabutik.se/default.asp?idCategory=264&idCategoryShowChildren=16

Anmäl
2013-10-02 19:17 #2 av: atlanta

Tack, ska kolla igenom listan Glad

Anmäl
2013-10-02 23:45 #3 av: [Sol69]

Finns en butik i Örebro. En i Linköping och tror det finns en i Norrköping också. Men kommer inte ihåg namnen på dem.. Om de är i din närhet Men tror det???

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-10-03 10:24 #4 av: atlanta

#3 Tack =) De ligger rätt nära allihopa, ska se om jag kan hitta dem.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.