Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1783 ggr
Ford -57
10/2/13, 4:43 AM

2 Oktober

Morgon på er.

Oseg idag😃-0,8, stjärnklart och en tunn månstrimma gnistrar i ytan på sjön här nedanför, nästan lite trolskt, vackert.

En snabbfrukost av kaffe å ostfralla, så e man redo för nya upptåg idag🙂

Ha d, alla glada därute.

Annons:
Pagan
10/2/13, 5:03 AM
#1

Godmorgon Ford och alla andra som droppar in framåt dagen. 🙂

Lär få skrapa rutor, -3 här fast det ska bli en solig dag idag med +11. Men det är ju ett par timmar dit. Har drömt att jag borrat efter olja i natt, och jag fann en hel massa som bara sprutade rätt ut i luften. Vi jublade av glädje.😃

Dagens energikort, 6 svärd,  indikerar att det finns en del att vara tacksam för och att jag håller fokus och är målinriktad idag. Så jag tror det blir en toppendag. 

Mot jobbet nu då!  Hoppas Ni får en fin dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
10/2/13, 12:16 PM
#2

God lunch..

Har varit iväg på morgonen och fixat däcket. Han som tog bort spiken och lagade det sa att jag hade tur som inte åkte med det. för det satt ganska löst och hade blivit en rejäl punka om det lossnat..

Så tackar mina guider som visade mig spiken så jag kunde laga däcket. Så vist kan man få bevis på att vi har beskydd från de på andra sidan. I alla fall är det bevis nog för mig 🙂

Nu ska jag fixa lite lunch och sen vila lite. Sen gäller kvällspasset på jobbet. Nackdelen med vården. Men vad gör man inte för jobbet 🤔

Till er alla goa Tarot älskare ha en bra dag och kväll och njut av tillvaron och lyssna på era guider och andar de finns med er när ni behöver det 😃

Amandla
10/2/13, 12:48 PM
#3

Idag ska jag åka hem och göra i ordning i vardagsrummet 🙂för nu är parketten klar. När jag åkte hemifrån i förrgår så hade golvkillen hunnit slipa färdigt och lägga första lagret med lack, och det var en så otrolig skillnad! Från gammal furu-gul till blek ljus ek ❤️Känns som ett nytt rum!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
10/2/13, 7:09 PM
#4

God kväll! Kallt som attan i morse när jag stapplade ut vid 06 för min "halvmilare". Insåg att jag behöver köpa vinterfodrade löparkläder om jag inte vill frysa. Helt oslagbart vackert ute med dimma över sjön och mörker som sakta går mot dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ford -57
10/2/13, 7:12 PM
#5

GoKväll på er. Äntligen kväller. Åter en bra dag till ända. Klar, hög o fin höstkvällsluft.

#1 Jahaja, hittar du nån logisk symbolik i din dröm?🙂

#2 Jo att vi har hjälp utifrån ibland är nog säkert, man har sett en del tydliga exempel på det.

Pagan
10/2/13, 7:19 PM
#6

Ford: Nä inte annat än att jag blir smått förvirrad av att inga miljoner trilat in på kontot under  dagen😉

Amandla så gott, kan tänka mig att det blir som nytt allting. Så najs. Förr hade de så starka lacker att man inte kunde vistas i rummet utan att må illa under flera veckor efteråt. hoppas de har miladare varianter nu.

Skogis laddar du inför ett nytt lopp?

Tack Sol och hoppas du får en fin afton, fast du jobbar. Otur med spiken hörru, men som sagt tur att du såg den och inte upptäckte det i fel läge.

Idag ser jag att Arga snickaren ska ha säsongspremiär. Blir ju himla glad. Mitt favoritprogram no.1. och samma kväll och på samma kanal är det Roomservice. Ett fruntimmer kan ju inte bli mycket lyckligareGlad

Så det är väl bäst jag säger nattinatti redan nu då, för jag kommer ha en massa karlar i mitt vardagsrum i kväll.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
10/2/13, 7:30 PM
#7

Pagan. Nä inte direkt. Springer för att jag mår bra av det. Springer för att orka ladda efter nyår. DÅ laddar jag för Gbgvarvet ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
10/2/13, 7:31 PM
#8

Duktig tjej!❤️

Ser du vilken liten text det blev i mitt inlägg? Underligt

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
10/2/13, 8:27 PM
#9

Jaha, vissa borrar efter olja, själv har jag klättrat på tak och letat under takpannor efter undulater som byggt bon…..
Tror inte det eftersom jag lider av svindel, så jag undrar vad den här drömmen betyder🤔!

Här har varit lite kyligt men solsken och vackert. Tog en nödvändig promenad upp till lasarettet för mammografi, ingen höjdare men jämfört med vad som kan ske om jag inte gör det vill jag inte ens tänka på! Hoppas att det är ok precis som det varit förr om åren, är ju lite nervöst att vänta dessa 14 dagar innan jag får besked.
Min promenadkompis var med eftersom hon ändå ville ut och röra på sig, på hemvägen stack vi in på Stengården och köpte varsin sten.
Skall googla lite och se om jag hittar min och var den står för. Brukar köpa stenar som jag dras till men inte har en susning vad den skall vara bra till!
För det mesta brukar det ligga en liten lapp med namn på stenen som man får i sten skålarna men just i denna fanns det ingen.

Ha det bra alla!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
10/2/13, 8:40 PM
#10

Pagan, lacken luktar knappt alls! Tvåan som varit hemma de här dagarna (han har sovit i min säng, den enda som inte varit belamrad med saker och möbler) säger att det luktade litegrann just när det var nylackat i måndags och ännu mindre igår. Idag känns det just ingenting. Skönt! 

Alla möbler är tillbaka, men alla prylar har inte hittat sina platser än. Jag passar på och plockar bort en del som stått framme länge och tar fram annat istället, och flyttar runt på en del som jag gärna vill se varje dag. Så det känns nytt här, en skön känsla 🙂lite som att flytta, och det är ju det jag drömmer om…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Kottschejk]
10/2/13, 9:06 PM
#11

#1 Ja det gäller & ta vara på dem fyndigheterna som finns 😉

Glad för din skull att det slutade lyckligt i drömmen😃

Vi får väl tacka president Obama också, att han lät bli & kriga i Syrien.

Bensinen & oljepriserna blir ju lite billigare i vinter på så vis.

Billigare att bo och pendla 🙂

[Sol69]
10/2/13, 11:22 PM
#12

Tarotstollan lägg ut en bild på stenen kanske någon av oss känner igen den om du inte hittar en bild på den som du känner igen ☝️

Tarotstollan
10/2/13, 11:38 PM
#13

#12. Tyvärr har jag ingen möjlighet att läggs ut den på bild då jag inte har sådana grejer.
Har i all fall kommit fram till att den är en Opal av något slag. Den heter bl.a. Opal glas, halvt genomskinlig med gul nyans i. Ser ut som om den var gjord i plast, såg också namnet Mjölk glas om stenar som liknade den.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Sol69]
10/2/13, 11:41 PM
#14

Har du inte en kamera i mobilen?? Så brukar jag lägga in mina kort i datorn..

Tarotstollan
10/2/13, 11:44 PM
#15

#14. Haha Sol, min mobil är från stenåldern😉😃!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
10/2/13, 11:48 PM
#16

Då får du väl gå och be att få låna grannens då 😃Vi har en vårdtagare  som är över 80 år på jobbet som köpt en ny mobil. Så någon granne kan du säkert låna en av som du kan ta ett kort med 😂

Upp till toppen
Annons: