Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 1711 ggr
Pagan
10/1/13, 6:43 PM

Månadens kort Oktober 2013

Så var det ny månad igen. En ny färsk månad att fylla med vad som helst. Kanske en ny början på något trevligt, något vi längtat efter som ska slå in, eller nya saker att lära.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
lottan17
10/1/13, 7:28 PM
#1

Hej! Jag drog tarotkortet tre av mynt-omsorg. Jag tänker omsorg av mig själv. Jag mår inte så bra just nu.

Tarotstollan
10/1/13, 9:19 PM
#2

Själv drog jag Magikern igen! Får fundera vidare på vad det är den vill säga mig. Har ingen susning just nu!🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
10/1/13, 9:31 PM
#3

Hm jag fick De älskande, nr 6 i stora Arkanan. Samma kort jag drog i Augusti. Får filura lite till.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
10/1/13, 9:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Drog oktober månads kort med min Pagan lek.. Det blev The Chariot..

Tycker det ser ut som om jag ska begrava något gammalt och jobbigt bakom mig och gå framåt i livet. Tycker det ser ut som om jag är redo att börja min resa. Men undrar vart jag ska bege mig och med vem 🤔 Ser ut att vara ett par men som är med mig på den resan🤔🤔Men jag har inga manliga personer i min närhet 🤔

Någon som har någon bra förklaring och tolkning på detta kort som kan hjälpa mig.. Rackarn de är svårt att tolka för sig själv 🤪

Kortet lånat på google

[Kottschejk]
10/2/13, 5:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Att lyckas tygla hästkrafterna mot gemensamt mål, så alla strängarna på gitarren kan förenas sådär i ett härligt solo. Att nå vad man tänkt sig.

Handlar mycket om imponera, att lyckas och göra slag i saken men handlar också om den bistra sanningen med satsa järnet - Det kan också gå fel om man inte ser upp och sluta olyckligt. 

Likadant med dem man råkar köra över. Vagnen är ju samtidigt ett krigarkort med allt vad en sån sak betyder.

Lika lek - leka bäst, här ett hjälpande kort med anl av frågan.

Methamorphosis och Riddaren i mynt (blandade ordentligt) 😎

[Sol69]
10/2/13, 10:30 AM
#6

#5 Fint kort 👍

Vad är det för lek 🤔 Hur se de andra korten ut.. FunderarNu blev jag nyfiken 😃

De kortet gilla jag skarpt 😎

Annons:
[Kottschejk]
10/2/13, 7:24 PM
#7

Haha Tack!😃

Vi får väl kika närmare och lära oss då Hahaha 🤗

Album - Tarot of Metamorphosis

Pagan
10/2/13, 7:30 PM
#8

Lustigt Sol, det fotot är taget av mig.😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
10/2/13, 8:33 PM
#9

#7. Fin lek, står på min önskelista!👍
#8. Vad menar du Pagan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
10/2/13, 9:50 PM
#10

jag har fotat det kortet Stollan och lagt ut på denna sajten, det är flera år sedan men jag minns vilket underlag jag hade. Namnet på fotot är just mitt namn också, vilket ju kan vara förvirrande då jag heter detsamma som leken, men ja

Så lustigt att då Sol Googlade, så fann hon just mitt foto🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
10/2/13, 10:08 PM
#11

#10. Ok, nu hänger jag med!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
10/2/13, 11:26 PM
#12

Kul Pagan. Ibland orkar man inte ta kort själv och tar den lata vägen. Ska kolla på den leken kottschejk och de va de är för mera kort i den😃

[Sol69]
10/30/13, 9:33 PM
#13

Sitter och undrar vart min resa har gått och vart det två männen har tagit vägen.. 🤔😃

Min andliga resa går väl i druid och shaman sajtens tecken i så fall och min egen andliga utveckling.. Privat har jag väl pratat lite extra med en kvinna och en man som jag har utbytt tankar och på så sätt gjort en andlig utvecklingsresa. Annars har jag inte rest någonstans denna månad. Utan varit hemma och tagit det lugnt.. i alla fall med resandet,,

Så det måste vara en inre resa de menar i kortet.. 😎

Annons:
Tarotstollan
11/2/13, 9:22 PM
#14

Drog ju Magikern 2 månader i följd och har funderat på vad det betyder.

Det enda jag kan få fram är att jag skall hålla ihop allt runt mig trots tråkigheter som drabbat mig och fortfarande finns i utkanten av mitt liv under dessa månader. Att jag skall lita på att jag har den styrkan och kunskapen inom mig och att jag klarar detta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: