Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Månadens/Veckans/dagens kort

Månadens kort Oktober 2013

2013-10-01 18:43 #0 av: Pagan

Så var det ny månad igen. En ny färsk månad att fylla med vad som helst. Kanske en ny början på något trevligt, något vi längtat efter som ska slå in, eller nya saker att lära.

Anmäl
2013-10-01 19:28 #1 av: lottan17

Hej! Jag drog tarotkortet tre av mynt-omsorg. Jag tänker omsorg av mig själv. Jag mår inte så bra just nu. 

Anmäl
2013-10-01 21:19 #2 av: Tarotstollan

Själv drog jag Magikern igen! Får fundera vidare på vad det är den vill säga mig. Har ingen susning just nu!Funderar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-10-01 21:31 #3 av: Pagan

Hm jag fick De älskande, nr 6 i stora Arkanan. Samma kort jag drog i Augusti. Får filura lite till.

Anmäl
2013-10-01 21:34 #4 av: [Sol69]

Drog oktober månads kort med min Pagan lek.. Det blev The Chariot..

Tycker det ser ut som om jag ska begrava något gammalt och jobbigt bakom mig och gå framåt i livet. Tycker det ser ut som om jag är redo att börja min resa. Men undrar vart jag ska bege mig och med vem Funderar Ser ut att vara ett par men som är med mig på den resanFunderarFunderarMen jag har inga manliga personer i min närhet Funderar

Någon som har någon bra förklaring och tolkning på detta kort som kan hjälpa mig.. Rackarn de är svårt att tolka för sig själv Galen

Kortet lånat på google

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-10-02 05:59 #5 av: [Kottschejk]

Att lyckas tygla hästkrafterna mot gemensamt mål, så alla strängarna på gitarren kan förenas sådär i ett härligt solo. Att nå vad man tänkt sig.

Handlar mycket om imponera, att lyckas och göra slag i saken men handlar också om den bistra sanningen med satsa järnet - Det kan också gå fel om man inte ser upp och sluta olyckligt. 

Likadant med dem man råkar köra över. Vagnen är ju samtidigt ett krigarkort med allt vad en sån sak betyder.

Lika lek - leka bäst, här ett hjälpande kort med anl av frågan.

Methamorphosis och Riddaren i mynt (blandade ordentligt) Cool

Anmäl
2013-10-02 10:30 #6 av: [Sol69]

#5 Fint kort Tummen upp

Vad är det för lek Funderar Hur se de andra korten ut.. FunderarNu blev jag nyfiken Skrattar

De kortet gilla jag skarpt Cool

Anmäl
2013-10-02 19:24 #7 av: [Kottschejk]

Haha Tack!Skrattar

Vi får väl kika närmare och lära oss då Hahaha Kramas

Album - Tarot of Metamorphosis

Anmäl
2013-10-02 19:30 #8 av: Pagan

Lustigt Sol, det fotot är taget av mig.Gapskrattar

Anmäl
2013-10-02 20:33 #9 av: Tarotstollan

#7. Fin lek, står på min önskelista!Tummen upp
#8. Vad menar du Pagan?

Anmäl
2013-10-02 21:50 #10 av: Pagan

jag har fotat det kortet Stollan och lagt ut på denna sajten, det är flera år sedan men jag minns vilket underlag jag hade. Namnet på fotot är just mitt namn också, vilket ju kan vara förvirrande då jag heter detsamma som leken, men ja

Så lustigt att då Sol Googlade, så fann hon just mitt fotoGlad

Anmäl
2013-10-02 22:08 #11 av: Tarotstollan

#10. Ok, nu hänger jag med!Tummen upp

Anmäl
2013-10-02 23:26 #12 av: [Sol69]

Kul Pagan. Ibland orkar man inte ta kort själv och tar den lata vägen. Ska kolla på den leken kottschejk och de va de är för mera kort i denSkrattar

Anmäl
2013-10-30 21:33 #13 av: [Sol69]

Sitter och undrar vart min resa har gått och vart det två männen har tagit vägen.. FunderarSkrattar

Min andliga resa går väl i druid och shaman sajtens tecken i så fall och min egen andliga utveckling.. Privat har jag väl pratat lite extra med en kvinna och en man som jag har utbytt tankar och på så sätt gjort en andlig utvecklingsresa. Annars har jag inte rest någonstans denna månad. Utan varit hemma och tagit det lugnt.. i alla fall med resandet,,

Så det måste vara en inre resa de menar i kortet.. Cool

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.