Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2113 ggr
Ford -57
2013-09-30 05:02

30 September

Mornings. I gång före Pagan idag😃, +2, lätt molnighet. Ska snart iväg men bommarna över järnvägen har varit nere över en timme nu så man får se när jag kan momma över banan🤔

Ha en bra da alla🙂

Annons:
Tarotstollan
2013-09-30 20:31
#1

Solsken och vackert ute. Har varit inne hela dagen då jag vilat min fot. Har i stort inte gjort någonting mer än suttit här vid datan, nu sitter jag och tittar på "Vem tror du att du är?" och sen blir det " Det okända".

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-09-30 20:56
#2

Ja, här är det tröttmössa på också! … måste bero på vädreromslaget, eller, jag har ju inte fötter som behöver extra vila? 🤔 aktum är att jag den senaste tiden känner mig som att jag har sömnsjukan så fort jag sätter mig och inte har nåt att göra, eller ska sitta och lyssna på nån. Det är som att dra ut kontakten och jag bara vill sluta ögonen och sova. Lite läskig känsla, och det är bara aktivitet som kan mota tröttheten.

Jobbet har tyvärr inte varit en inspirationskälla idag, utan mer än energitjuvande källa. Så nu är det hopp i säng så hjärnan får ställa om och sortera ut tjuvarna och vila kropp och knopp så jag håller mig vaken i morgon. 😴

Beställer en ny fräsch dag till i morgon, har ju aillafall YOGA på kvällskvisten! 😃

 
 

[Sol69]
2013-09-30 21:07
#3

Tänkte bara säga god kväll till er.

Har jobbat hela helgen och idag.. Så är inte vidare pigg. Blir att titta på burken en stund och sen sova. 🤦‍♂️

Ha en trevlig kväll och sov gott sen..

Ford -57
2013-09-30 22:33
#4

Go Kväll. Hemma igen efter ett antal för många timmar ute på vägarna åter en gång. D känns gött att få lägga sej nåra timmar nu, 

GoNatt, ligg inte som jag bara😃☺️😃 eller… förresten, gör d😃

Upp till toppen
Annons: