Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 677 ggr
Pagan
2013-09-27 05:15

27 september

Godmorgon fredag😃

Fredag, bara säg ordet högt och ljuda det ordentligt! Så himla underbart. Blir till att flexa ut tidigt idag. Ska nämligen sova! Massa massa sova ska jag sysselsätta mig med under dagen🙂Den envisa förkylningen ger inte riktigt med sig så jag ska sova bort den. Kanske kan det fungera? Kroppen tror det iallafall.

Efter jag har jobbat ett par timmar, sovit massor så ska jag se på TV. Så dagens aktiviteter är planerade! Hur ser er dag ut?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
2013-09-27 07:58
#1

Här spöregnar det ☔️

Två lektioner sen ska jag plocka ihop mina saker för nya äventyr 🥳


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
2013-09-27 12:53
#2

God lunch på er!

Nu har jag haft en lugn morgon.. Funderar på att åka in till Vadstena en sväng till en andlig butik och kolla läget,, Undra om den finns kvar. har ej varit där den i sommras.. 🤔Men de lär väl märkas..

I helgen är det jobb för mig.. så ingen rast och ingen vila.. Men hoppas att ni andra får en riktigt trevlig helg.. 🤗

fridelfina
2013-09-28 00:26
#3

Tjillevippen! Sen fredagshälsning till er, nu är det redan lördag! 😎

Nä, ska gå å sova nu då så jag orkar med resten av lördan 👋

 
 

Jessica Holländare
2013-09-28 02:49
#4

Tjingeling!!

Även jag smyger in på lördagen istället…

Jag har jobb på schemat hela helgen. Känns lite sådär med tanke på att jag är så trött och har så ont just nu. Men bara att härda ut. Har ansökt om graviditetspenning nu i alla fall. Var tveksam ett tag då man får så dåligt betalt, men insåg mina begränsningar. Har aldeless för tungt jobb..

Hoppas att ni får en underbar lördag alla och att ni sovit gott!!


Upp till toppen
Annons: