Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 777 ggr
Pagan
2013-09-26 05:12

26 september

Godmorgon Torsdag

Fick skrapa rutorna igår. Nu är det officiellt höst. Dygnstemperaturen varierar rätt rejält. Någon minusgrad på natten och runt +20 på dagen. Inte lätt att veta vad man ska klä på sig. Eller så får man släpa runt på varma jackan halva dagen.

Blev sent hem igår och jag virrade runt helt förvirrad när jag kom hem. Mycket som skulle hinnas med på lite tid. Får skylla på förkylningen som gör att hjärnan är instängd i vadd.

Hoppas Ni får en skön dag vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2013-09-26 10:21
#1

God förmiddag..

Solen lyser ute.. och det är vackert ute.. såg att de va bra kallt i morse.. riktigt kyligt.. vitt av frost..

Men alla år tider har ju sin charm.. 🙂

Hoppas ni alla får en bra dag och får lov att njuta av en fin höstdag..

imke
2013-09-26 10:46
#2

God förmiddag :-) Ja det är sannerligen höst ute nu. Kallt men väldigt färgrikt överallt :-) Jag som vanligtvis alltid avskytt höst och vinter ser saker med lite nya ögon nu ändå. Kylan kan jag såklart vara utan, den kommer jag nog aldrig tycka om direkt. Men alla färger som blir såhär års är en otrolig fröjd för ögat. Och det är faktistk rätt skönt å få krypa i hop i soffan med en brasa och lite tända ljus med ett gott te :-)

Ha en härlig dag alla

🌺


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

åkerhumla
2013-09-26 17:54
#3

God eftermiddag :-) Jag har svassat mellan kommuner idag, 20 mil i bil. Det kommer dock något gott ur det då jag (om chefen hittar en ersättare) börjar på ett nytt arbete på måndag :-). Fortfarande undervisning men med helt andra elever och ett helt nytt arbetssätt. Regnar gör det men det gör inget, jag och kisse myser framför brasan. Just nu känns livet underbart :-)


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Upp till toppen
Annons: