Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 978 ggr
Pagan
9/25/13, 5:11 AM

25 september

Godmorgon onsdag

Ännu en förkyld dag. Jösses! Vad vore väl en bal på slottet…..

Hoppas Ni sovit gott. Jag har sovit som en stock. Lååångt in i drömmarnas land. Himla dumt att ställa klockan så nära örat.

Dagen lär bli lång också, övertid och personalmöte vid 16. Så inspirerande😛

Hoppas Ni får en skön dag. Vi ska få regn i eftermiddag men uppehåll ett par timmar först nu då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
9/25/13, 8:51 AM
#1

Godmorgon

Här blir det titta på fotboll 😭 då eleverna har fotbollscup idag, 10 minuter sen går jag upp i rök… Jag kan göra vettigare saker än att stå se 22 personer jaga en boll. 

Här skiner solen idag ☀️ och jag hoppas den gör det i eftermiddag också, vill ut i skogen lite 🙂


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Amandla
9/25/13, 11:10 AM
#2

Förkylt här också, börjar bli trött på det för jag kände av förkylningen en hel vecka innan den bröt ut och nu är jag inne på femte dagen. Nåja. Ikväll ska jag på föreläsning om LCHF med Kostdoktorn, det blir intressant 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
9/25/13, 9:17 PM
#3

Tittar bara för mig för att säga 👋

Jobbat så är ganska seg så är nog dags för en bok och ett varmt täcke.. Men fy va det har varit kallt dag 🥶

Märks att man inte är vän vid att de ska vara kyligt ute,, Va ju frost i morse och börjar bli dags att ta fram skrapan till bilen nu,, 😕

Skönt i alla fall att jag får vara ledig och sova ut i morgon.. 😴Känner att det behövs. 🙂

Ha en trevlig kväll och god natt på er

night time smiley

Upp till toppen
Annons: