Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

25 september

2013-09-25 05:11 #0 av: Pagan

Godmorgon onsdag

Ännu en förkyld dag. Jösses! Vad vore väl en bal på slottet.....

Hoppas Ni sovit gott. Jag har sovit som en stock. Lååångt in i drömmarnas land. Himla dumt att ställa klockan så nära örat.

Dagen lär bli lång också, övertid och personalmöte vid 16. Så inspirerandeLipar

Hoppas Ni får en skön dag. Vi ska få regn i eftermiddag men uppehåll ett par timmar först nu då.

Anmäl
2013-09-25 08:51 #1 av: åkerhumla

Godmorgon

Här blir det titta på fotboll Storgråter då eleverna har fotbollscup idag, 10 minuter sen går jag upp i rök... Jag kan göra vettigare saker än att stå se 22 personer jaga en boll. 

Här skiner solen idag Sol och jag hoppas den gör det i eftermiddag också, vill ut i skogen lite Glad

Anmäl
2013-09-25 11:10 #2 av: Amandla

Förkylt här också, börjar bli trött på det för jag kände av förkylningen en hel vecka innan den bröt ut och nu är jag inne på femte dagen. Nåja. Ikväll ska jag på föreläsning om LCHF med Kostdoktorn, det blir intressant Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-09-25 21:17 #3 av: [Sol69]

Tittar bara för mig för att säga Vinkar

Jobbat så är ganska seg så är nog dags för en bok och ett varmt täcke.. Men fy va det har varit kallt dag Fryser

Märks att man inte är vän vid att de ska vara kyligt ute,, Va ju frost i morse och börjar bli dags att ta fram skrapan till bilen nu,, Ledsen

Skönt i alla fall att jag får vara ledig och sova ut i morgon.. GäsparKänner att det behövs. Glad

Ha en trevlig kväll och god natt på er

night time smiley

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.