Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 873 ggr
Pagan
9/24/13, 5:10 AM

24 september

Godmorgon tisdag🙂

Ja vad ska denna dagen fyllas med tro?

Hoppas Ni mår bra i dag och fått sova gott. Själv vaknade jag redan vid 3 och det var omöjligt att somna om, så jag gav upp. Nu har jag druckit ett par koppar kaffe och piggat på mig lite iallafall. Här ska vi få vackert väder idag och det gör ju livet lite trevligare. Fast än är det becksvart och bara +2.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
9/24/13, 8:22 AM
#1

God morgon 🙂

Här fortsätter höststormen riva men mycket blåst och regnskurar. 🥶  Ska idag prata med chefen om ett beslut jag tog igår, känns skönt att ha fattat beslutet 🙂 nu hoppas jag bara att det går som jag vill.

Sen blir det utvecklingssamtal med lillan, ska bli intressant hur det går. Hon är så lik mig, myror i brallan och en riktig slarver. Det gör mig visserligen galen idag då busskort och kläder konstant är borta 😡

Ha en bra dag 👋


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
9/24/13, 12:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God lunch..

har sovit som en stock nästan 12 timmar tala om trött 😃

Ute är det lite gråmulet men inget regn..

Tänkte jag skulle ta en stunds meditation nu innan jag ska åka och jobba mitt kvällspass

Men vist börjar det bli fina färger ute nu..

Pagan
9/24/13, 7:21 PM
#3

Låter som det är mycket på gång nu Humlan, men gott att du känner att du är på rätt väg.

12 timmar!!!! jösses Sol. Så mycket sömn på en gång vet jag inte om jag någonsin lyckats med, jo kanske i tonåren då. Hoppas jobbkvällen blir ok.

Jag har snörvlat hele dan. Mina arbetskamrater har allihop mer eller mindre spridit sina baciller i veckor nu så klart att man inte kan stå emot då. Så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att smitta dem tillbaka😈

Nu dricker jag ingefära i massor och hoppas det ska ta udden ur det värsta.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ford -57
9/24/13, 8:23 PM
#4

Hej Pagan. Inte fullt så lång dag idag😃

Ta  skivad rå lök på en hårdbrömacka så blir d skillnad, å gott e d åxå👋 

Ha d👍

Tarotstollan
9/24/13, 8:47 PM
#5

Godkväll! Har suttit i telefonen mer än halva dagen med olika människor och diskuterat om veterinärer och annat.
När klockan var 17 tog jag på mig kläderna och gick ut för en kort promenad. Sprang på min kompis så vi gick runt i affärerna och sen tog vi en varmkorv och dricka.
Sen gick vi runt lite mer men det var så kallt så vi fick avbryta och gå hem var och en till sitt.
Så nu skall jag gräva fram min tunnaste vinterjacka och ett par vantar, det är nog dags nu!👍
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: