Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 354 ggr
[Sol69]
9/21/13, 4:25 PM

God eftermiddag 21 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag..

Denna dag har tickat på som vanligt. hinner inte mer än sätta sig vid datorn så upptäcker man att det är dags att fixa lunch.. 😃Är det någon annan som känner igen det 🤔

Efter maten så åkte jag och fick bilen tvättad.. hade ju tänkt vaska av den själv. men min snälla pappa han göra det innan jag hade ens tänkt tanken… 😊 Men glad att han är så snäll mot mig.. 🙂

Sen va ju det mesta slut efter en veckas jobb, så Maxi nästa.. Men idag va det bättre än igår. då gick det knappt att få parkering vid någon affär.. 😮

Suck! Måste alla handla samma dag som de får barnbidrag🤔

Jag brukar alltid försöka att vänta tills dagen efter. Gick till en mindre affär igår och köpte en burk kattmat så jag klarade mig tills idag.. För jag hatar att trängas 2 timmar på affären när det kan gå på en halvtimme 🤔

Ha nu en underbar lördag och helg.. 🤗

Annons:
åkerhumla
9/21/13, 8:02 PM
#1

Godkväll 🙂

Har hade vi en regnig och mysig dag fram tills våra (b)änglar (vår dotter och hennes kusin) gjorde en trevlig blandning av växellådsolja, bromsolja, spolarvätska, bensin och div andra flytande substanser från förbjudna skåpet i garaget. Detta hällde de sen (tack och lov) på slåtterbalkens skyddsplast. Blev en rejäl utskällning till ungarna och sen oljesug, kutterspån och en hel del trasor till farligt avfall… 

Efter middagen blev det lugnet i inglasningen med massor tända ljus och ett vinglas för att lugna blodtrycket och nerverna. Är nu tillbaka på lugna banan. 

Vad inte våra bänglar hittar på är inte värt att hitta på.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Tarotstollan
9/21/13, 10:01 PM
#2

#0. Ja du Sol, har de lika mycket i skåpen hemma som jag har på pensions dagen då förstår jag varför de handlar den dagen, här är tomt överallt utom kanske lite kattmat! Den överlåter jag till katterna att äta!
Hur gör du Sol, delar du med katterna?😉😃
Kunde inte låta bli, du skrev så man kunde tolka att du åt kattmaten själv!😉
#1. Ja, det måste ha varit en syn att hitta denna sörjan i garaget. Bänglar var ett nytt och bra ord för mig!

Själv har jag och en kompis varit på Livs-och Hälsomässa. Mindre ställe och mindre både utställare och besökare. Så det var ju tråkigt men jag fick mitt aurakort, köpte några stenar och dessutom Ylva Trollstiernas senaste tarotlek "Prisma Tarot"!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
9/21/13, 10:05 PM
#3

Nä då ingen kattmat för min del 😃Men jag ser till att jag har mat hemma så jag klarar mig en dag till så jag kan handla dagen efter alla andra 🤔

Upp till toppen
Annons: