Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1591 ggr
Pagan
2013-09-20 04:55

Fredag 20 september

Godmorgon fredag

Veckan bästa dag, tycker iallafall jag😃

Just nu uppehåll, fast det har regnat under natten och blåst en massa. Det t.o.m åskade! Lite underligt tycker jag då det inte varit någon värme att tala om senaste dagarna. Hösten har tagit ett stort kliv senaste dagarna. Idag ska vi få vackert väder säger yr.no och det hoppas jag på.

Jobbar som vanligt, sen ska jag inte göra nåt vettigt alls om jag får bestämma.

Favorit i repris😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
2013-09-20 11:35
#1

Goddag Här har teletekniker varit och svurit över våran värdelösa täckning. Regnar gör det så jag sitter inne och virkar, tittar på änglar och totalignorerar städbehovet. Ska fundera lite på ett jobberbjudande jag fick idag… det kanske löser sig :-)


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Farwuq
2013-09-20 18:13
#2

Hos mig i djupa södern har det varit en fin dag. jag kunde sitta ute i solskenet på innergården på jobbet och käka min medhavda lunch.

☀️

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
2013-09-20 19:26
#3

God kväll i stugorna..

Idag är det fredag och jag har en hel helg att njuta av och få lov att vara spontan.. Ser fram mot att inte ha några måsten och att bara vara och göra det jag känner för just nu.. 😃

Ha en trevlig kväll och helg.. 🤗

Tarotstollan
2013-09-20 22:03
#4

Fredag och tvättdag. Tråkigt är bara förnamnet men har ju inget val, antingen tvätta eller gå naken! Vill ju inte skrämma folk så de ringer polisen, så det blir till att tvätta och ta på sig kläderna.
Solsken och underbart under dagarna, fast nätterna är kalla. Natten till idag var det bara + 3.