Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Torsdag 19 september

2013-09-19 05:13 #0 av: Pagan

Godmorgon torsdag

Japp, det är torsdag igen. Tyckte jag precis skrev måndag! Här går det undan.

Känner mig lite bättre i dag, så jag tar mig till jobbet iallafall. Var lite tveksam i går kväll.

Hoppas Ni sovit gott och drömt vackra drömmar. Så inte fullmånen ställt till det med er nattsömn. 

Anmäl
2013-09-19 05:17 #1 av: Ford -57

Ja GoMorron GoMorron, ny dag nya möjligheter. Ler

Anmäl
2013-09-19 08:47 #2 av: åkerhumla

Regntungt här och trötter Gäspar sista jobbdagen för veckan, tagit ledigt i morgon Skrattar Ska luncha med saknad jobbarkompis som är sjukskriven. Sen blir det hem och ta tag i saker på gården innan jag grottar ner mig i korten igen.

Hoppas du kryar på dig Pagan och att jag inte smittat dig via datorn Ledsen

Anmäl
2013-09-19 12:00 #3 av: [Sol69]

God förmiddag..

Blev en sen  sov morgon.. Nyss druckit klart morgon kaffet.. Glad kan de bero på att jag jobba kväll och sen satte mig en stund och läste på datorn FunderarFastna lixsom i ifokus världen Skrattar

Men nu är jag i alla fall uppe.. och ska starta upp min dag.. Cool

Igår kväll när jag jobbade såg jag en trolsk och stor måne.. underbart att se och den känns stark på något sätt.. Men denna gång har jag faktiskt inte haft svårt att sova, så denna gång en så länge är den bara rogivande och underbar att se..

Ha en bra dag på er.. och en underbar kväll.. Kramas

Kortet är taget igår kväll i Linköping, med min mobil så inte bästa kvaliteten.

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-09-19 15:56 #4 av: [Sol69]

Vill bara önska er en underbar fullmånes kväll innan jag åker och jobbar Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-09-19 20:24 #5 av: Pagan

Hej fordVinkar

Tack Sol

Här är det så mycket moln så jag ser den inte, lite trist! Men jag hoppas kunna se den imon.

Anmäl
2013-09-19 22:33 #6 av: Ford -57

Hejhej PaganVinkar. Här vräker regnet ner å har gjort i 3 dygn, så månen e osynlig. 

Sovdax nu ska upp kvart i fem igenGäspar.

GoNatt i natt

Anmäl
2013-09-20 05:05 #7 av: Ford -57

GoMorrn på er. Ny dag... ...........Ler D regnar inte, ännu, stor förvåning. Månen syns bakom tunn molnslöja. Jobbet väntar, hej so longCool

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.