Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 761 ggr
Pagan
9/17/13, 5:14 AM

17 september

Godmorgon Tisdag

Hoppas Ni sovit gott alla sköna. Trots att dagen startade med ösregn och de lovade en massa mer regn så blev det vackert väder som avslutning på dagen i går. Inte illa. Det regnade och blåste och verkade som om hösten verkligen tog sjumilakliv men så kommer värmen åter. Mer sol åt folket.🙂

Hoppas Ni får en skön dag, vad Ni än fyller den med. Själv ska jag strax iväg till jobbet. Blev inga växter inköpta igår, kanske det blir av i dag….

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
9/17/13, 1:28 PM
#1

Här har vi sol och mulet om vartannat och hyffsat varmt, 15 grader ungefär.

Just nu pustar jag ut efter en anhopning lektioner och ska snart ha inskrivning med en till elev. Möte sen. 🥵

När jag kommer hem ska jag klippa färdigt mitt sprängda garnnystan till hund, hann halva igår. Hon ser inte klok ut 🤪


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Saoirse]
9/17/13, 2:39 PM
#2

God eftermiddag! Småmulet och 14 grader ute, blåser också. Hösten är här 😃

Inga hundar att passa idag så jag virkar på för fullt. Håller på med en ny mössa 🙂

[Sol69]
9/17/13, 7:57 PM
#3

God kväll!

Idag har det varit ruggit ute 🥶 Men med tanke på att det har varit minst 22 grader på dagen innan så kanske de tar tid innan man vänjer sig 🤔

Inne är det i alla fall varmt och skönt. Tänkte ägna en stund åt att se på The Mentalist på 8an strax. Tycker det är en ganska bra serie. 🙂

Just nu har jag en liten off period när det gäller att lägga Tarot.. En viss dam på ön.. fick mig att testa att läsa av kort och jag tyckte att det fungerade ganska bra. Men då är jag ju van att läsa i taroten. Kanske är en fördel 🤔

Men korten ligger på bordet och väntar på att lusten ska komma tillbaka, och förr eller senare så kommer den väl igen 😃

Ha en trevlig kväll trots att de är mörkt och ruggit ute 🤗

Pagan
9/17/13, 9:10 PM
#4

Så är det säkert Sol, en liten off period då och då har vi nog alla.

Själv ska jag sätta mig och titta på Det okända från i går. Har loggat in på en gratis provmånad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Saoirse]
9/17/13, 9:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Yay! Hann göra klart mössan 😃

Pagan
9/17/13, 10:07 PM
#6

#5 Cooooool Ju!😃Gud va du e duktig

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
9/17/13, 10:18 PM
#7

Nu säger jag nattinatti alla sköna och hoppas på en massa sköna drömmar men att jag vaknar lagom till klockan ringer 4.15. så jag inte blir så chockad av att tiden gått så fort😮

Vi närmar oss fullmåne oxå…..

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
9/17/13, 10:21 PM
#8

Det har jag känt.. för mina tankar spinner iväg med mig.. när jag ska sova.. 😕

God natt på er 😴

[Saoirse]
9/18/13, 7:20 AM
#9

# 6 Tackar 🙂

Upp till toppen
Annons: