Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

17 september

2013-09-17 05:14 #0 av: Pagan

Godmorgon Tisdag

Hoppas Ni sovit gott alla sköna. Trots att dagen startade med ösregn och de lovade en massa mer regn så blev det vackert väder som avslutning på dagen i går. Inte illa. Det regnade och blåste och verkade som om hösten verkligen tog sjumilakliv men så kommer värmen åter. Mer sol åt folket.Glad

Hoppas Ni får en skön dag, vad Ni än fyller den med. Själv ska jag strax iväg till jobbet. Blev inga växter inköpta igår, kanske det blir av i dag....

Anmäl
2013-09-17 13:28 #1 av: åkerhumla

Här har vi sol och mulet om vartannat och hyffsat varmt, 15 grader ungefär.

Just nu pustar jag ut efter en anhopning lektioner och ska snart ha inskrivning med en till elev. Möte sen. Pustar

När jag kommer hem ska jag klippa färdigt mitt sprängda garnnystan till hund, hann halva igår. Hon ser inte klok ut Galen

Anmäl
2013-09-17 14:39 #2 av: [Saoirse]

God eftermiddag! Småmulet och 14 grader ute, blåser också. Hösten är här Skrattar

Inga hundar att passa idag så jag virkar på för fullt. Håller på med en ny mössa Glad

Anmäl
2013-09-17 19:57 #3 av: [Sol69]

God kväll!

Idag har det varit ruggit ute Fryser Men med tanke på att det har varit minst 22 grader på dagen innan så kanske de tar tid innan man vänjer sig Funderar

Inne är det i alla fall varmt och skönt. Tänkte ägna en stund åt att se på The Mentalist på 8an strax. Tycker det är en ganska bra serie. Glad

Just nu har jag en liten off period när det gäller att lägga tarot.. En viss dam på ön.. fick mig att testa att läsa av kort och jag tyckte att det fungerade ganska bra. Men då är jag ju van att läsa i taroten. Kanske är en fördel Funderar

Men korten ligger på bordet och väntar på att lusten ska komma tillbaka, och förr eller senare så kommer den väl igen Skrattar

Ha en trevlig kväll trots att de är mörkt och ruggit ute Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-09-17 21:10 #4 av: Pagan

Så är det säkert Sol, en liten off period då och då har vi nog alla.

Själv ska jag sätta mig och titta på Det okända från i går. Har loggat in på en gratis provmånad

Anmäl
2013-09-17 21:37 #5 av: [Saoirse]

Yay! Hann göra klart mössan Skrattar

Anmäl
2013-09-17 22:07 #6 av: Pagan

#5 Cooooool Ju!SkrattarGud va du e duktig

Anmäl
2013-09-17 22:18 #7 av: Pagan

Nu säger jag nattinatti alla sköna och hoppas på en massa sköna drömmar men att jag vaknar lagom till klockan ringer 4.15. så jag inte blir så chockad av att tiden gått så fortFörskräckt

Vi närmar oss fullmåne oxå.....

Anmäl
2013-09-17 22:21 #8 av: [Sol69]

Det har jag känt.. för mina tankar spinner iväg med mig.. när jag ska sova.. Ledsen

God natt på er Somnar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.