Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1041 ggr
Pagan
2013-09-16 05:05

16 september

Godmorgon måndag

Japp, ny vecka igen. Rena 8 stav effekten. Hos mig är det uppehåll just nu, men så ska det inte fortsätta säger Yr.no. En del regn och gråtrist väder i övrigt ska det bjudas på under veckan. Hade ju hoppats på att regnandet i går skulle räcka.

SÅ jobb för min del idag, ska kanske leta efter nåt nytt att sätta i krukorna också. Sommarväxterna har inte mycket ork kvar.

Vad ska Ni hitta på?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2013-09-16 19:21
#1

God kväll på er.

Nu har jag jobbat klart och tagit kväller. Det märks ute att hösten har kommit. Det har varit mulet och regn skurar och inte alls lika varmt ute, utan riktigt höstlikt ☔️

Men inne är de varmt och skönt.. och jag ska njuta av tvn i lugn och ro.. Tills de är dags att nanna kudden för att orka upp till jobbet igen 😃

Ha en riktigt trevlig kväll och glöm inte att de okända är idag kl 21 om ni är intresserade av att titta på det 🙂

Tarotstollan
2013-09-16 21:16
#2

Här började dagen med mulet och regn. På eftermiddagen så kom solen fram och det blev riktigt skönt.
Värken i vadmuskeln finns fortfarande kvar så jag har hållit mig inne och gått här och plockat i lägenheten, istället för att gå ut och promenera.

Sitter nu och tittar på "Det Okända", kul att det är Lena Ranehag det var ju ett tag sen hon var med!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-09-16 21:34
#3

attans, missade ju det okända ju! Tror man kan se det via webbtv imon

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-09-16 21:59
#4

Annars har du ju reprisen nästa söndag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-09-16 22:33
#5

TV4play kostar 99 kr/månad och det går inte att se Det okända gratis längre 😮Men idag såg jag det, första gången på länge och det var ett bra avsnitt! Lite ovanligt kan man säga…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: