Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 446 ggr
Pagan
9/15/13, 11:53 AM

15 september

Nu är det ju lite sent att önska godmorgon så jag säger Goddag i stället då🙂

Gråväder här, just nu uppehåll iallafall. Det öste ner tidigare och någon morgonpromenad blev det inte. 

I dag ska jag feja lite ute i trädgården, borra ett par hål så jag kan få upp det nya badrumsskåpet. Men annars så ska jag bara ta dagen som den kommer.

Vad ska Ni hitta på?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
9/15/13, 6:14 PM
#1

God kväll!

Idag har jag blivit bjuden på mat här hemma av min dotter. Märks att hon har blivit stor det hade inte hänt för några år sen då hade hon bara svarat ORKA!!!! Nu erbjöd hon sig själv att laga mat- Vist jag fick åka och hämta och lämna henne men de kan de ju vara värt 😃

På vägen hem åkte jag och tankade bilen och gjorde den klar för jobbveckan som kommer. och när jag kom hem öppnade himmelen sig.. ☔️

Så jag tackar universum för att de väntade tills jag va klar med det jag skulle göra ute idag.. 🙂

I kväll blir det att bänka sig i soffan och se på Bones. Söndagens tv om jag inte jobbar 🤫

Ha en trevlig kväll på er alla 🤗

Tarotstollan
9/15/13, 6:52 PM
#2

Halvklart så jag och kompisen gick (linkade) iväg för att rösta!
Inte för att någon av oss är särskilt religiösa utan för att vi som kvinnor FÅR rösta! Vet att det låter dumt som argument men tänker på vad de kvinnorna slet för att vi skulle få rösträtt! Tycker det är viktigt att vi kommer ihåg det!
Linkade skrev jag för att jag har tydligen sträckt en sena i foten och det har sen spritt sig upp i vadmuskeln så jag har väldigt svårt att gå för tillfället! Får väl ta några dagar nu och ta det lugnt och inte gå några promenader ute.
Sen gick vi ner till Knalleland där jag köpte lite kattmat och hon handlade middagsmat. På hemvägen började regnet ösa ner!☔️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: