Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 924 ggr
Pagan
2013-09-13 05:17

13 september

Godmorgon Godmorgon😴

De är fredag i dag. Och den trettonde!

Men det är bara ett datum bland alla andra.

Hoppas Ni får en bra dag, vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-09-13 11:28
#1

Morning! Här var det bra mulet när jag vaknade men det börjar lätta upp. Kan tänka mig att det blir lika underbart sensommarväder idag ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaF]
2013-09-13 12:49
#2

Go midda.

Önskar er alla en trevlig helg.

I morgonbitti åker jag iväg med mina cirkeldeltagare till ett riktigt spökhus och sover över. Jörgen Gustavsson såg riktigt skärrad ut i avsnittet han var med i av  "Det okända"  som spelades in just i det här huset.

Ja, jag ville bara att ni skulle vata vad som kan ha hänt om jag inte dyker upp på iFokus på Söndag -Måndag.

Moahahahaha….. 

Amandla
2013-09-13 12:58
#3

👻😮😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-09-13 17:01
#4

God eftermiddag..

Helgen är här… Ledig

dancing kitten emoticon

Men jag har inte planerat min helg.. tänkte den får bli spontan och njuta av den,, efter att jobbet pumpat ut mig totalt..

Igår däcka jag redan innan 20 på kvällen.. helt slutkörd,, Nu blir de att njuta av ledigheten,,

Ha en mysig kväll..

[Saoirse]
2013-09-13 19:16
#5

Gokväll på er!

Ja, vet inte om det bara är slumpen som gör det, men jag lyckas alltid bli skadad då det är fredag den 13:e. Denna gången ramlade jag ner för trappen strax efter midnatt. Eller så är jag bara klantig 😛 Blir nog sängliggande större delen av helgen

Tarotstollan
2013-09-13 20:58
#6

#2. Det låter spännande Gunilla, hoppas att ni får lite lön för mödan så några spöken kommer fram och hälsar på er. Jörgen är ju en karl och de blir ju rädda för allt😉, på dem bara Gunilla!

#5. Stackare, ja det låter inget vidare! Är det datumet som styr dig eller du som reagerar på datumet? Hoppas att du inte skadat dig allvarligt!

Alla ni andra, ha en trevlig fredagkväll. 🌺

Själv har jag varit ute i det fina vädret och promenerat runt med min promenadkompis och snackat om det mesta. Hon hade hoppats på att jag skulle tagit med mig tarotkorten men de hade jag lämnat hemma idag.

Just nu sitter jag och kollar på Animal Planet där de visar hur en stor död Flodhäst äts upp av en massa olika djur! Äckligt men mycket intressant!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
2013-09-13 21:10
#7

Nämen Gunilla guuuu vad spännande, hoppas Ni får kontakt🙂Du får gärna delge vad Ni upplevde när du kommer hem. 

Jösses Saoirse. Sängliggandes hela helgen, det låter som du slagit dig rejält ju.😮

URK! Stollan, intressant! Ja herre min je😂

Själv är jag nyss hemkommen, åkte direkt efter jobbet på tjejmiddag, vi fick avsluta lite tidigare då en nyss fått en liten och hade brått hem. jag var så trött så jag klagade inte. fredagskvällar är inte de bästa av kvällar för mig och socialt mingel egentligen. 

Nu ska jag se på Roomservice, dallas och dobidoo, bara TV för hela slanten, eller ja, via datorn då och hdmikabeln.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Saoirse]
2013-09-13 22:14
#8

# 6 Ingen aning hur det funkar faktiskt.

Slog i höften och axeln ganska rejält och stukade foten och handleden, öm i ryggen också. Så bäst att vila så det inte blir värre

fridelfina
2013-09-13 22:24
#9

Brukar inte känna av nån mer otur på fredag den tretttondedagar, jobbet var lika spännande som vanligt med en ung man som fick frispel i besöksrummet och så gick jag faktiskt hem i tid idag så jag har hunnit städa inför helgen! Så jo, ja en helt vanlig dag helt enkelt.

I morgon ska jag med svägerskan på marknad, det var länge sedan jag var på en sån. Önskar er en god natts sömn 😴 att Sols freaky kisse faller i dvala 😴och så några spöken till GunillaF 👻

See you

 
 

Pagan
2013-09-13 22:26
#10

Sov gott alal sköna

NU ska jag faktiskt se på TV, jag skulle ju bara…………….😛å så gick mer än en timma

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-09-13 22:28
#11

det låter som alfons.. 😃

Men så är det ofta när man fastnar vid datorn 🤫

fridelfina
2013-09-13 22:31
#12

😃 känner igen det där´rå

 
 

Pagan
2013-09-13 22:38
#13

hm, ja en annan sitter ju här än😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: