Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 432 ggr
Pagan
2013-09-12 05:12

12 september

Godmorgon denna torsdag. 

Hoppas natten varit god. 

Här florerar en mängd förkylningar. Tycker att symptomen kan variera rätt rejält. Min samåkare dukade under rejält under dagen i går och jag fick skjutsa hem henne så givet blir hon hemma även i dag. 

Jag brukar skoja att det där som går, det springer för bi mig. Så jag mår bra och har inga symptom själv, å så ska det få fortsätta.

Hoppas Ni får en go torsdag, det ska jag ha.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
åkerhumla
2013-09-12 06:48
#1

God morgon Hoppas du klarar dig, jag har legat måndag o tisdag. Igår var jag piggare o idag blir det jobb. Här skiner solen och den lockar till utedag då jobbet är klart.


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Pagan
2013-09-12 19:49
#2

Vad gott att du känner dig bättre Åkerhumla. Kan bli långvarigt när det kommer så här på sensommaren annars. Men det tar oftast lite längre tid än man tror att bli sig själv till 100 efteråt iallafall, så var rädd om dig.

Sensommarväder här, eller är det Brittsommar, vet inte om Britt haft namnsdag än. Men gott är det iallafall. Visserligen mörknar det märkbart allt mer, dag för dag. 

Imorgon redan fredag, känns som jag missat tis-tors, går så himla fort.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-09-12 23:34
#3

Mulet hela dagen, men med över 23 graders värme!
Var hemma hos min promenadkompis för att prata om tarotkort och även visa henne hur det går till att läsa dem.
Hon tolkade direkt och såg saker helt åt andra håll än jag så det var hur kul som helst, jag sa till henne att du kan tolka så nu kan du gå och leta reda på din lek!
Hon trodde mig inte men jag sa att du ser saker jag inte ser och det betyder att du tänker själv och följer inte det jag säger och det är RÄTT!
Så nu så får vi se när hon kommer att köpa en lek och börja tolka själv!
Kul!👍
Det började regna nu vid 23-tiden!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: