Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Köp, Byt & Sälj

Söker kortet 21 Världen till Thoth Tarot

2013-09-08 19:05 #0 av: Amandla

Jag köpte en nästan helt ny tarotlek idag på loppis, tyvärr missade jag att kolla om den var komplett... kort 21 Världen saknas. Det är alltså Thoth Tarot det gäller, på svenska.

Är det någon som har en ofullständig/defekt lek som kan tänka sig att sälja det kortet till mig? 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-09-08 20:28 #1 av: Skogshumblan

Oj sådan otur, hoppas du får ditt kort.

Anmäl
2013-09-08 20:46 #2 av: fridelfina

Tråkigt! Men du kan ju få en helt unik lek om du har ett kort från annan lek om du inte får tag på rätt! Får idé

Anmäl
2013-09-08 20:49 #3 av: Amandla

Jo, det låg ett sånt jokerkort/utfyllnadskort i den som följer med från början, men det är ändå inte detsamma... Egentligen köpte jag den för att sälja den vidare, men när jag började sortera den så kände jag att det kanske var så att den skulle stanna här ändåGlad Jag började ju en gång i tiden med just den leken. Har inte kvar den gamla leken för den blev så väldigt sliten och kändes mest obehagligt laddad med gamla energier. 

Anmäl
2013-09-08 21:11 #4 av: Tarotstollan

Nej, vad trist! Fast det kanske var därför de sålde den, du kan kanske ha den som extra kort om du sen köper en ny.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-09-08 21:32 #5 av: Amandla

Det kan ju ha varit så, men taskigt i så fall att inte tala om att den inte var komplett Snopen

Anmäl
2013-09-08 21:46 #6 av: Tarotstollan

Ja verkligen, fast det kan ju också vara en som haft den som inte tänkte på att alla korten inte var med därför att de inte kunde tarot.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.