Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 524 ggr
Pagan
2013-09-08 11:19

8 september

Godmorgon alla sköna

Strålande väder och morgonpromenaden var riktigt skön. Har inte planerat dagen än så jag tar den som den kommer.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
fridelfina
2013-09-08 17:07
#1

God afton!

Här är det det vackraste av väder, men jag har ändå huserat i tvättstugan och städat å fixat här hemma så nu är jag alldeles trött, trött!

Jo, jag har ju varit ute lite, åkte med grovsopor och sen till K-rauta för att fixa tak till kaninens bur, eller rättare sagt ett golv på taket eftersom kaninen hoppar upp ovanpå taket. Sonen hade mätt, 54x140….. Kvinnan på K-rauta sågade till en spillbit och jag tyckte väl att det var lite långt och min misstanke visade sig vara rätt, skulle bara vara 54x96!  Så nu har kaninen ett extra stort tak. Men vi håller på å letar efter vår såg så vi kan såga till det sen. Då taket bara ligger ovanpå så kan det ju vippa om kaninen går ut på kanten som är utanför burtaket och det bölir ju inte bra.

Ingen som har nappat på min fråga i tarotkedjan ännu? "blink-blink" 😉

I morgon är det ny vecka och på torsdag ska jag på mitt första kundaliniyogapass, det ska bli så skönt! ❤️ Har köpt mig en yogamatta på Stadium med en bärrem. Får sällskap av kollega och har fått lov att flexa ut en timme tidigare från jobbet - chefen förstår att det är vad vi behöver just nu för att orka med vårt jobb! Ett av skälen till att jag stannar på mitt jobb! Sen om ett par veckor till så börjar min andra yogakurs på tisdagar, ska bli i balans och smidig som en katt! 🐱

 
 

[Sol69]
2013-09-08 19:48
#2

God kväll på er..

Nu är min jobb helg över och jag får lov att varva med. Tänkte kolla på Bones och sen kolla lite i trådarna och se vad som har hänt här inne.

Ha en trevlig söndag..
🤗

Tarotstollan
2013-09-08 20:25
#3

#2. Tur du nämnde "Bones" Sol, jag hade glömt att titta på klockan hahaha!

Ja, idag har det fortfarande varit soligt och varmt. Jag sov länge och sen började jag röja lite i köket, det var behövligt!
Efter några timmar av plockande och städande fick jag ont i huvudet så jag fick sätta mig här i stället och ta det lugnt.

Ha det bra resten av söndagkvällen!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-09-08 20:27
#4

God kväll!

Hade tänkt hinna skriva tidigare idag men det blev visst inte tid….

Hela helgen har gått i ett. Men jag känner mig mer laddad än någonsin i höst, och på samma gång så skönt lugn och rofylld.

Har idag kört tre maskiner tvätt, städat lite och så hade jag tänkt sitta lite med jobbgrejer, men i stället bjöd min fd löparkompis hem mig på lite födelsedagsfika. Ja fd är kanske fel. Hon är gravid med sitt tredje barn och lär inte springa på ett tag men sen hoppas jag vi börjar springa tillsammans igen.

Hur som haver, nu är det sent och jag ska jobba i morgon så det kanske är dags att säga natti snart👍

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-09-08 22:03
#5

Hej söta skogis❤️

Gud va glad jag blev av ditt inlägg fridelfina. låter som en chef som fattar galoppen

Jag har fastnat för waerhouse 13 serien och suttit bänkad nu och sett flera avsnitt, Sååå spännande.

Imorgon jobb som vanligt. klockan ringer vid 4 så det är väl dags att runda av.

Hoppas huvudvärken lade sig Stollan

Bones missar jag ju oftast, men jag tycker om den serien, men det var ju ett tag sedan, fick de ihop det?

Sussa gott goingar

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-09-08 22:06
#6

God natt på er. 😴

Jag ska också sova snart.. har ju varit uppe sen 5 😴

Annons:
Tarotstollan
2013-09-08 22:08
#7

#5. Ja, det är nästan borta nu.
Ja, det fick ihop det och har en liten tjej ihop nu!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-09-09 05:24
#8

Hahaha, ja det kändes på vibbarna redan dag 1. Jaha, så de har ynglat av sig också😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: