Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 412 ggr
Pagan
9/7/13, 11:27 AM

7 september

Golördag på er

Strålande väder här och jag har varit ute och spatserat i terrängen. Nu går tvättmaskinen i ett. SÅ blir det då man latat sig hela veckan. Dagen ska fyllas med lite trädgårdsbestyr och i kväll är jag bortbjuden på middag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
9/7/13, 6:58 PM
#1

Fortfarande solsken och lagom varmt med lite svag vind.
Jag och en kompis stack till Djurparken för tredje gången än så länge denna säsongen. Det var Elfsborgsdagen där uppe i dag, så det var FOLK där kan jag säga, de gissade på 10 000 som varit där! Får se om det står något i tidningen i morgon!
Imorgon är det ju Studentdagen där uppe så då lär det vara mycket folk igen men tror inget toppar Elfsborgsdagen!

Skall ägna resten av kvällen till tv, data och mat. Jag har gått så mycket denna veckan att jag är helt slut i mina ben och fötter för inte säga hur trött jag är!

Ha en trevlig lördagkväll och helg!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
9/7/13, 8:55 PM
#2

Halloj i stugorna!

Har varit på lunch hos makens farbror idag, kom hem för några timmar sen och orkade inte göra middag så vi åt lördagsgodis istället. Barnen värmde mat sen tidigare i veckan! Här är även jag trött, funderar på att dra kort i tarotkejdan nu…

 
 

Pagan
9/7/13, 8:57 PM
#3

Jag avbokade middagen, kände att jag ville bara vara. tror jag ska se på TV.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
9/7/13, 8:58 PM
#4

Tjingeling på er såhär på kvällskvisten. 

Hoppas att ni har det bra, njuter av hösten och av livet. Saknar er alla, kommer snart tillbaka lite igen. Ska bara ha ett par veckor med häcken full sen så….Får vi se  vad som händer.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: