Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

7 september

2013-09-07 11:27 #0 av: Pagan

Golördag på er

Strålande väder här och jag har varit ute och spatserat i terrängen. Nu går tvättmaskinen i ett. SÅ blir det då man latat sig hela veckan. Dagen ska fyllas med lite trädgårdsbestyr och i kväll är jag bortbjuden på middag.

Anmäl
2013-09-07 18:58 #1 av: Tarotstollan

Fortfarande solsken och lagom varmt med lite svag vind.
Jag och en kompis stack till Djurparken för tredje gången än så länge denna säsongen. Det var Elfsborgsdagen där uppe i dag, så det var FOLK där kan jag säga, de gissade på 10 000 som varit där! Får se om det står något i tidningen i morgon!
Imorgon är det ju Studentdagen där uppe så då lär det vara mycket folk igen men tror inget toppar Elfsborgsdagen!

Skall ägna resten av kvällen till tv, data och mat. Jag har gått så mycket denna veckan att jag är helt slut i mina ben och fötter för inte säga hur trött jag är!

Ha en trevlig lördagkväll och helg!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-09-07 20:55 #2 av: fridelfina

Halloj i stugorna!

Har varit på lunch hos makens farbror idag, kom hem för några timmar sen och orkade inte göra middag så vi åt lördagsgodis istället. Barnen värmde mat sen tidigare i veckan! Här är även jag trött, funderar på att dra kort i tarotkejdan nu...

Anmäl
2013-09-07 20:57 #3 av: Pagan

Jag avbokade middagen, kände att jag ville bara vara. tror jag ska se på TV.

Anmäl
2013-09-07 20:58 #4 av: Skogshumblan

Tjingeling på er såhär på kvällskvisten. 

Hoppas att ni har det bra, njuter av hösten och av livet. Saknar er alla, kommer snart tillbaka lite igen. Ska bara ha ett par veckor med häcken full sen så....Får vi se  vad som händer.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.