Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Snackistrådar - vi snackar om allt!

Tillbaka

2013-09-06 20:03 #0 av: [Saoirse]

Hallå på er! Det var ett tag sedan.

Nu är jag tillbaka på iFokus igen efter ett långt och välbehövligt uppehåll. I en rejäl ångest-attack för ett tag sedan raderade jag större delen av mina användare på internet och iFokus-kontot strök med. Av någon anledning kände jag att det fanns ett krav på mig att logga in och vara aktiv varje dag och om jag inte gjorde det så var jag tvungen att be om ursäkt. Nog för att jag vet att det inte var så alls. Men nu är jag tillbaka iallafall och tänker försöka att njuta av iFokus helt och hållet den här gången.

/Anna(f.d Momiji)

Anmäl
2013-09-06 20:07 #1 av: Amandla

Välkommen tillbaka! Roligt att du vill vara med igen Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-09-06 20:11 #2 av: [Saoirse]

# 1 Tackar Glad Har börjat få lite ordning på mitt liv nu igen och fått min utredning klar på psyk, så nu vet jag iallafall vars alla problemen kommer ifrån(visade sig att jag har PTSD). Så det kändes som på tiden att komma tillbaka, och så saknade jag alla underbara människor här inne på Tarot Skämtar

Anmäl
2013-09-06 20:14 #3 av: Amandla

Skönt att det går framåt Kramas

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-09-06 21:25 #4 av: Tarotstollan

Jättekul att se dig igen! Välkommen tillbaka!VinkarBlomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-09-06 21:27 #5 av: Pagan

Hej gumman

Vad kul att se dig igen Momiji/saoirseHjärta

Nej man ska inte känna krav och massa måsten, man ska vara snäll mot sig själv. Massa kram tjejenKramas

Anmäl
2013-09-06 23:32 #6 av: fridelfina

Välkommen tillbaka! Javisst är det trevligt folk här på sidan! Skrattar Har mina perioder av frånvaro från sidan men jag kommer tillbaka när längtan blir för stor!

Anmäl
2013-09-07 13:30 #7 av: [Saoirse]

# 4, 5 & 6 Tackar, skönt att vara tillbaka igen Glad

Anmäl
2013-09-07 20:31 #8 av: Skogshumblan

Välkommen tillbaka, jag har saknat dig!

Skönt att du kan känna att det inte alls fanns sådana förväntningar på dig, men jag förstår dig. 

Glad att du är tillbaka och mår bra.Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.