Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 704 ggr
[Sol69]
2013-09-06 17:44

God kväll 6 September

God kväll på er..

Hemma från jobbet efter en bra dag.. Men de va varm att ha ansvar för serveringen och maten till de gamla 🥵

Ikväll blir det lugnt här. De är ju min jobb helg så ska ju upp tidigt.

Hoppas ni andra får en mysig helg

Kram 🌺

Annons:
Pagan
2013-09-06 18:35
#1

Godafton Sol

Äntligen fredag🙂Så himla gott. Stackars dig som ska jobba i helgen.Du får förhoppningsvis några lediga dagar i veckan i stället.

Vi har haft kanonväder hela dagen och det är fortfarande ljummet och jag sitter på altanen i T:shirt och gottar mig. Hade maraton APT i dag 8-13 så man var rätt tröt i huvudet efteråt. Men nu är det ju fredagskväll och jag filurar på om jag ska se sista delarna av Wallander.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-09-06 19:00
#2

Sitter också på balkongen, det är så skönt väder. Imorgon ska jag upp tidigt, jag och min mor ska åka på en tur för att titta på vackra pudelpojkar. Kanske någon av dem ska bli pappa till Pixies nästa kull


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-09-06 21:53
#3

Solsken och fint väder här också, fast den mesta tiden har jag tillbringat i tvättstugan.! Blääää…
När jag var klar så var jag bara tvungen att komma ut, så naturligtvis gick jag ner till "shopen" och sen kom min kompis dit så vi gick och fikade.
Det skall tydligen vara fint väder i flera dagar nu så det gäller ju att passa på och njuta av den ledigheten som vi har / får!

# 2. Oooh Amandla, jag önskar att jag kunde följa med och titta på vackra pojkar😉! Hoppas att du hittar en riktigt stilig kille till Pixie! Skall han vara grå också? Har hon saknat sina valpar något sen hon kom hem?

Ha det bra alla!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-09-06 22:01
#4

Tack Stollan! Ja han ska helst vara grå, eller vit med grå anlag. Hon har inte verkat sakna valparna ett dugg, förutom några gånger då hon lekt med sin älskade pipleksak och liksom duttat till på den så den piper, då står hon och lyssnar och piper lite själv… det har bara varit vid ett par tillfällen, så jag är inte bekymrad 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-09-06 22:06
#5

#4. Ja, det var ju skönt, fast hon kanske får träffa en av dem hos uppfödaren igen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-09-06 22:55
#6

Vi åker säkert dit och hälsar på så småningom 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: