Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 422 ggr
Pagan
2013-09-05 05:13

5 september

Godmorgon på er.

Torsdag redan och dagen börjar bra. Lite gäspig men jag har gjort en urgod smoothie till frukost.

Hoppas Ni får en skön dag i dag. Själv ska jag strax i väg till jobbet, becksvart ute, men det är ingen dimma vad jag kan se.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2013-09-05 09:16
#1

God morgon i stugorna 🙂

Idag är jag ledig och har tagit lite sovmorgon.. Sitter här med mitt kaffe och njuter av morgonstunden.. Är så underbart att vara själv hemma. Sonen är ju på skolan och jag har hemmet för mig själv. Vist stör han inte mig så men ibland är känslan av att veta man är själv med sina tankar underbara, 😃

Men vad det lider så måste jag väl ta tag i dagens göromål, men de får vänta lite.. Har ju hela dagen på mig. 🤔

Hoppas ni all får en bra dag 🙂

Fjäril
2013-09-05 10:26
#2

Goddag,

Här är det regnigt och dant, usch, inge vidare. Tur man sitter inne och arbetar idag, eller pluggar 🙂

En fin Torsdag till er!

Sajtvärd på Övernaturligt

Tarotstollan
2013-09-05 21:28
#3

Molnigt men uppehåll hela dagen mot kvällen kom den blåa himmelen fram men knappt några solstrålar!

Träffade min promenad kompis i dag kl. 14 och sen kom jag inte hem förrän vid 19.30! Kan undra hur långt vi gick idag egentligen? Visserligen i sakta mak men ändå! Gissa om jag har ont i hela mig?😉
Skönt att bara sitta i soffan nu under kvällen och bara behöva trycka på lite knappar!😴😕!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-09-05 21:30
#4

Näpp nu börjar sängen kalla.. så sov gott alla Tarot älskare 😴

Upp till toppen
Annons: