Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 432 ggr
Pagan
9/4/13, 5:17 AM

Godmorgon 4 september

Svart som natten ute. Kom i säng sent så i dag är jag trött. Tack Wallander😉

Hoppas Ni får en bra dag vad Ni än fyller den med. Själv ska jag jobba som vanligt sedan ska jag en tur till storstaden innan jag får avrunda dagen och åka hem. Känns som det blir en lång dag. Så det är väl bäst att sätta fart då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
9/4/13, 7:06 PM
#1

God kväll!

Idag har det varit jobb som vanligt och sen tog jag mig i kragen och tog en omväg till affären.. För att röra lite på mig.

Nu blir det dator och tv i kväll. En riktigt lat kväll utan att göra mycket nytta.  Men de behöver man ju ibland.

Ha en trevlig kväll på er alla. 🙂

Kram

Pagan
9/4/13, 7:14 PM
#2

Helt klart det Sol. Lat och lat, det kallas för återhämtning😃

Jag funderar också på att bara sätta mig och bli underhållen av dumburken i dag. Tänkte se på roomservice iallafall.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
9/4/13, 8:41 PM
#3

Hej alla!

Det har varit en sån dag när man undrar varför man har det jobb man har? Jag har ju liksom inte så mycket mer att erbjuda än riksnormen och kan aldrig bortse från vars och ens personliga ansvar utifrån förmåga i vad än för situationer folk befinner sig i. Men men, hoppas på en bra dag i morgon istället!

Trött och känner mig som att jag håller på att bli sjuk… ska väl hoppa i säng så kroppen får återhämta sig och kanske mota basseluskerna i grind!

Må så gott på er 😴

 
 

Pagan
9/4/13, 8:43 PM
#4

lite extra doser av D vitamin Fridelfina. Kanske du känner av att mörkret närmar sig också ovanpå lite annat som känns motigt nu.❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
9/4/13, 8:49 PM
#5

Ja, jag borde ta D och kalcium också för att motverka benskörhet (har ju redan blivit "gumsjuk" som min ingifta faster kallar det. 🤔 Eller är förresten förbi "gumsjukan" nu sen ett par år, men har inte hört vad hon kallar den perioden 🤔 Klok gumma? 👍

 
 

Pagan
9/4/13, 8:50 PM
#6

Tar du msm? Har för mig det

Den perioden kallas för livets topp.😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
9/4/13, 8:59 PM
#7

Solsken och fint väder idag också. Vi börjar bli bortskämda här nere i Väst Sverige!
Kom upp lite tidigare idag så när en kompis ringde och undrade om vi kunde träffas och prata och promenera så var det självklart. Vi var ute i ca 2½ timma, "vi han lösa många av världsproblemen", hahaha
Annars är det väl som vanligt. Vill jag göra någonting, så gör jag det. Vill jag inte, så struntar jag i det!

Nu vill jag i alla fall kolla på lite deckare och äta lite.
Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
9/4/13, 9:03 PM
#8

Nej inte msm, har hört om det men är inte insatt i vad det är?

Tarotstollan, det låter som en underbar dag!

 
 

Pagan
9/4/13, 10:11 PM
#9

Fridelfina kolla in tråden på Ab om msm + mineraler, vi är många som upplevt fördelarna. Än så länge tror jag att jag funnit bästa pris och kvalisort också🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
9/6/13, 10:34 PM
#10

Tråden på Ab=Alternativ Bedicin? 🤔🤔😴

Asså, jag är ju rätt trött så det kanske beror på få arbetande hjärnceller just nu, eller så är du lite otydlig nu Pagan😇

 
 

Amandla
9/6/13, 10:56 PM
#11

#10 Alternativbehandlingar 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
9/6/13, 11:34 PM
#12

Så klart det var, tack Amandla! 🌺

 
 

Upp till toppen
Annons: