Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1033 ggr
Pagan
9/3/13, 5:15 AM

Godmorgon 3 september

Hoppas Ni sovit gott.

Här ska vi få +19 och strålande sol i dag. Svårt att tro när det än känns kyligt och är becksvart ute. Men har yr.no sagt det så litar jag på det.🙂

Tisdag, undrar just hur dagen kommer att bli. Startar med 8 i stav enligt min dagsstjärna så jag lär ha fullt upp första timmarna. Vad ska Ni fylla dagen med?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
9/3/13, 10:39 AM
#1

God förmiddag..

Igår jobba jag från 7-21,45 med två timmars rast. Va kris på jobbet och då får man ställa upp. litar på att universum tackar mig en dag för det.

Idag blir det lugnt och vila lite på dagen.. Sen bär det av till jobbet för ett kvällspass.. 🙂

Hoppas alla får en givande och lärorik dag.. och får njuta av kvällen.. 

Kram

Tarotstollan
9/3/13, 9:18 PM
#2

Har sovit jättedåligt i natt, varenda gång jag var på väg att somna så fick jag kramp i benen på olika ställen. Så det blev att när jag väl somnat så sov jag extra långt in på efterm!
Var ute en sväng idag också i det jättefina vädret, såg att posters nu kommit upp om Livsstilsmässan. Det skall bli kul att gå dit, kan inte fatta att det redan gått ett år sedan sist.
Har köpt nya numret av Nära idag, det står en intervju med Jolanda lekens skapare Rosie Björkman där i, skall bli kul att läsa!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
9/4/13, 8:45 PM
#3

Mot benkramper är banan bra! Om jag inte minns fel är det magnesiumet som är verksamt… men jag lider av alzhemiers light så det kan vara helt fel också och inte orkar jag googla på det. Men det funkar iallafall på maken!

 
 

Tarotstollan
9/4/13, 9:11 PM
#4

Tack, för tipset. Har för mig att jag hört om det innan. Tyvärr så köpte jag inga bananer denna månaden, så jag får väl gå ner och inhandla några. Tycker jag äter så mycket vitaminer att det borde räcka, men men…….

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
9/6/13, 10:30 PM
#5

Hm, hittar inte Nära på nån av de affärer/kiosker jag varit på… Poppis tidning kanske?

 
 

Tarotstollan
9/6/13, 10:54 PM
#6

Jo, den är populär men jag vet att den finns i Pressbyrån och i Ica affärer i alla fall. I värsta fall får du väl ringa förlaget och beställa den.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: