Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 662 ggr
Pagan
2013-09-01 11:33

1 september

Redan september, känns nästan underligt. Tydligen så julpyntar de redan på vissa ställen, efter vad jag hört i veckan. Oh my!

Här är det än så länge bara vanlig söndag, det regnar och är grått men ljummet i luften. Har en del städning att ta tag i men annars så ska jag bara vara.

Hoppas ni får en skön söndag vad Ni än tar er för.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-09-01 11:42
#1

Här är det helt underbart väder, strålande sol, vindstilla och bara några lätta små moln här och där. Jag ska kolla in dagens bakluckeloppis, få se om jag hittar något bra 🙂Och så har jag på facebook just fått köpa en Goddess Tarot för portokostnaden av en god vän ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-09-01 16:53
#2

Idag har jag haft en bra dag.. varit ute på en förmiddagspromenad och sen lagat potatisgratäng och köttbullar. Och efteråt gick jag ut en sväng till. Så blev två promenader idag.. 🙂

Var skönt ute och gå de enda va att det nästan blåste full storm vid vattnet så man hörde inte vad man tänkte. Vågorna slog mot stranden och de ven i löven.. Men de va så ljuvligt att känna vindens krafter och se på vågorna. 🌊

I kväll ska jag ta det lugn och njuta av Bones. För jobbar jag inte vill jag gärna se på det på söndagskvällen..

Hoppas att ni andra har haft en underbar helg och dag..

Kram

Pagan
2013-09-01 17:17
#3

Jag hamnade på Gekås. Har dragit mig för det rätt länge, men idag så bara åkte jag och det var ju himla bra. Fann flera saker jag var i behov av, bl.a. en mixer, en ny mp3  och ett par jeans som bara uppenbarade sig, bara så där🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-09-01 18:44
#4

Har tagit ett varmt bad och "leat" (ledat) upp ryggen och nacken. Det var solsken på förmiddagen men då sov jag den mesta tiden. Nu är det igen mulet och regnet vräker ner. Det har ju visserligen regnat innan men det behövdes mer och det är väl det som kommer nu.
Funderar på hur jag skall tillbringa kvällen med mer än bara titta på tv, det är lätt att bara fastna framför båda burkarna och inte få något annat gjort!
Sol nämnde potatisgratäng och det blev jag sugen på så då får jag väl fixa till en, för katterna kan knappast göra det!😉
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-09-01 23:05
#5

Var uppe med tuppen i morse och tvättade, diskade och plockade lite här hemma, sen somnade jag i soffan på eftermiddagen…. Ja, kanske yogan jag var på igår tog ut sin rätt i kroppen och den tyckte "att nu f-n får du vila kvastfia" 😎

Önskar mig en arbetsvecka som går lagom fort så jag hinner jobba undan saker och ändå inte lägger på plus på flexen och att jag har ork kvar till familj och fritid!

 
 

Upp till toppen
Annons: