Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 486 ggr
[Sol69]
8/28/13, 5:30 AM

28 Augusti

God morgon!

Sista dagen på jobbet. sen är jag ledig i fyra dagar. Ska bli oerhört skönt att få vila ut..

Önskar er alla en underbar dag.. 🤗

Annons:
Skogshumblan
8/28/13, 5:48 AM
#1

God morgon! Blir en låååång dag idag men dagen ska nog överlevas. Hoppas ni var och en får en fin dag, njut av det som går att njuta av medan det går.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

imke
8/28/13, 8:02 AM
#2

Godmorgon.

Vad skönt det låter Sol :-) Det skulle verkligen jag med behöva. Bara få sova och ta det lugnt :-) Några speciella planer?

HÄnder något speciellt skogshumblan?

Själv sitter jag i telefonkö till veterinären. Min älskade katt tuggar fradga då och då och nu känner jag att jag måste kontakta veterinär. Känner mig orolig så.. håll tummarna för min lilla Kaos

Ha en bra dag!

🌺


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Amandla
8/28/13, 12:48 PM
#3

Goddag! Hur går det med kissen, Imke? Jag väntar på dagens klipphund, en liten toypudel. Tro inte att det går fortare att göra henne fin bara för att hon är liten, ju mindre de är desto mer krånglar de. Och de är betydligt svårare att hålla i… 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
8/28/13, 4:53 PM
#4

God kväll på er!

Har inga större planer för min lediga tid. Ska i och för sig åka till en vän som jag lärt känna via iFokus på lördag. 

Annars blir det inga större utflykter, utan vila och ta dagen som den kommer. Känner att jag behöver varva ned lite och hämta krafter.

I går var jag och hämtade min nya bil. så de känns skönt. Nu har jag en billigare bil och mera säker bil. En underbar trygghetskänsla. 🙂

Ha en trevlig kväll på er..

Ska nog försöka att ta en liten promenad och handla lite mat till mina missar..

Hoppas din misse är bättre Imke??

Skogshumblan
8/28/13, 5:35 PM
#5

Hoppas allt gått bra med katten Imke. Dagen blev lång för att jag började 7.40 ist för 9.15 och när man slutar 17 så känns det :) Men nu är jag hemma och ska strax äta lite kokt majs med smör och salt. Mums!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: