Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 518 ggr
Pagan
8/24/13, 10:41 AM

Godmorgon 24 augusti

En vacker lördag här i min del av landet. Solens strålar letade sig in tidigt och väckte mig.🙂Har en del planer för dagen men har ännu ingen lust att göra något mer än att hänga vid datorn och slappa lite till. Morgonpromenixen var hur skön som helst. Känns gott att en T:shirt räcker fortfarande utan att jag fryser.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
8/24/13, 11:12 AM
#1

Morrn! Jag ska träffa tjejen som jag är kontaktperson åt idag, vi ska (förstås) till stadens shoppingcenter och kolla. Fast just idag passar det mig väldigt bra, jag behöver lite mer saker till badrummet. Nya ringar till duschdraperi, ska ha tag på såna i metall för jag ska hänga upp en spetsgardin framför draperiet (så det blir dubbelt, vill att det ska se mer romantiskt ut), och så en fin medicinlåda att ha plåster mm i. Om jag hittar en söt burk av något slag som jag kan ha hårspännen och snoddar i så blir jag glad. Eller så syr jag en tygkorg i precis det tyg jag vill, i perfekt storlek och färg 😎


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Elena-Maria
8/24/13, 4:50 PM
#2

Go'kväll får jag väl säga för den är snart här. Det vankas födelsedagsmiddag hos en vän idag. Ska passa på att tömma frysen på en massa muffins och annat hembakat. Tar med det till middagen som dessert och dumpar det där om det inte blir uppätet. Någon måste ju äta upp det! 😉Maken är lite dålig på att äta större mängder sådant men de vi ska till avgudar hembakat så det är ju tacksamt.
Annars har jag en lite deppdag idag känns det som. Känner mej inte alls på topp och humöret når inte högre än till knäna.
Maken beställde tidigare idag ett klösträd som når upp till taket, det kommer nog missarna att gilla. Får hoppas det levereras snabbt 🙂
Nu ska jag sticka huvudet i garderoben och se om jag har något representabelt att ta på mej till middagen.

Önskar alla en fin kväll!

Fred och god växt!

[Sol69]
8/24/13, 8:08 PM
#3

God kväll..

Har varit en vacker dag.. Men jag har inte kunnat ta tillvara på dagen utan jag har ju jobbat..

När jag kom hem va jag tvungen att vila en stund. Sovit dåligt i natt och svårt att släppa den nya boken är nog en bidragande orsak..😊

Efter vilan va jag och min dotter ute och gick på en promenad och sen blev de tacos.. 🙂

Så nu är vi mätta och belåtna..

Ha en trevlig kväll 🤗

Upp till toppen
Annons: