Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 569 ggr
Pagan
8/23/13, 5:08 AM

Godmorgon 23 augusti

Japp, sista arbetsdagen första arbetsveckan inleds med gott humör och fast jag gäspar lite fortfarande så känner jag mig ganska pigg. Hoppas Ni får en skön fredag vad Ni än fyller den med.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
8/23/13, 11:41 AM
#1

Jag var just inne på feng shui.ifokus och insåg att jag måste ta tag i förvaringen i badrummet… så idag ska jag ta mig en tur till ÖoB, Rusta och Ikea. Behöver lådor med lock, helst inte genomskinliga (fast jag kan sprejmåla dem inuti) för jag tycker att det ger ett rörigt intryck när man kan se vad som förvaras i dem.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
8/23/13, 3:52 PM
#2

God eftermiddag,,

Nu har jag varit och handlat lite smått och gått.. 🙂

Och råka vist smyga förbi återvinningen igen och fick med mig några mera böcker hem.. Så läsa har jag mörka vinterkvällar.. 😃Fast känner jag mig rätt så är jag inne i en köpa böcker period nu. så lär väl blir flera. 🤫

Nu har jag planerat att efter kaffet plantera lite blomskott och sen ut och röra på mig lite..

För har en del kilo jag skulle vilja gå ned igen. Va dum och satt och käka onyttigt när jag mådde dåligt och bearbetade.. Så nu är det att försöka ut och röra på sig och se till att inte äta samma skit. 

Inte för att jag har jätte mycket i övervikt och vantrivs utan för att kläderna är för små. bättre gå ned lite än köpa en ny garderob 😃

Ha en mysig fredag och helg.. 🤗

Pagan
8/23/13, 8:28 PM
#3

Kanske ska du filura över att äta enligt 5:2 sol? Många fördelar där anser jag. Fast det är ju många för å emot detta förståss, men kolla in var det betyder om du inte vet och bilda en egen uppfattning. Har själv börjat igen efter den besvärliga kristallsjukan som höll i sig i en evighet och nu när vardagen börjar igen.

Å IKEA ja, fick senaste katalogen och funderar på att införslaffa två nya skåp, men som sagt….funderar. Gillar helst gamla grejer, men dessa såg rätt nostalgiska ut, hm, får fundera vidare. Kanske ska jag satsa på en byrå? Där snackar vi dold förvaring.

Kom hem sent och är just nu himla trött. Nästan lite yr. Första arbetsveckan och jag är redan i behov av semester, inte alls bra. Ska kolla in sista minuten bara för att fantisera mig bort lite. Har ju knappast tid att få ledigt men det är gott att kolla in bilder och bli lite avis på alla goa priser och önska iallafall.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/23/13, 8:38 PM
#4

De ska jag fundera på Pagan. Tack för rådet.

Börjat med att promenera och att tänka på vad jag äter så de inte slinker ner massor med lustiga saker. 🙂Men har upptäckt att jag i början fick mycket saktare och att jag nu har börjat få upp farten nu.. Så lite ger det nog att vara ute och röra på sig. 🤔

Har hittat en intressant bok idag som jag börjat läsa… Vägvisare- Denise Linn har skrivit den.. Handlar om tecken som universum visar oss alla.. 🙂Någon som har läst boken??

Pagan
8/23/13, 8:56 PM
#5

Har nog inte hört talas om den, men ge gärna en hint om vad den handlar om för jag behöver lite nytt i bokhyllan inför hösten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/23/13, 8:58 PM
#6

Budskap från den andliga världen kommer till oss alla. Naturfolken har alltid vetat hur man tolkar tecken, men vi västerlänningar har alltmer förlorat förmågan att uppfatta budskapen från universum. Denise Linn hjälper oss att nå vårt inre jag genom att lära oss att få syn på alla de vägvisare som finns i våra liv.
Här får du lära dig hur du tolkar tecken, var och hur de dyker upp och hur man kan be om ett tecken om man står i en valsituation. Vad kan det betyda om man får syn på en bläckfisk, en eld eller en nunna? Och om man drömmer om förseningar, fontäner eller lotusblommor, inbrottstjuvar eller pärlor? En särskild sång, siffra eller färg som återkommer, vad symboliserar det? Detta teckenlexikon som lär dig att få syn på livets magiska vägvisare och tolka dem har över 850 uppslagsord.

Vägvisare : universum viskar till dig (kartonnage)

Annons:
Pagan
8/23/13, 9:01 PM
#7

oj, lät ju klart intressant ju! Köpte du den i butik i dag, på loppis? Eller lånat på Bibban? Den vill jag ju ha jag med

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/23/13, 9:06 PM
#8

Köpte den på återvinningen för 20 kr 🙂

Brukar gå dit och fynda böcker. Har ett lager jag ska läsa nu. Tänkte åka in till linköpings återvinning någon dag. hoppas de har samma ordnings så man hittar dessa böcker lätt. De står ofta på ny inkommet eller bland religion. ibland på psykologi eller något annat. Man får kolla runt lite så kan man göra fynd 😃

Pagan
8/23/13, 9:15 PM
#9

får kolla på tradera eller på bokbörsen tror jag, eller finn din bok 🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/23/13, 9:28 PM
#10

Gör du det Pagan. Hoppas du också hittar boken den verkar bra.

Men nu är det dags att dra sig tillbaka för natten och ta med boken till sängen och läsa lite.. Ska upp 5 och jobba.. Så är nog dags att försöka att varva ned lite.. 😴

Sov gott på er alla när det är dags.. 😴

Upp till toppen
Annons: