Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 719 ggr
Pagan
8/22/13, 6:48 PM

Godafton 22 augusti

Känns i luften att hösten är på gång. Var lite kyligt i huset i morse då jag klev upp. Men under dagen har solen varit på sitt mest förtjusande humör och bjudit på verkligt varmt och vackert väder.

En sväng ute i rabatterna har det blivit efter middagen. ogräset trivs det också kan jag lova. Å gräset växer så det knakar, men det tar jag en annan dag.

Hoppas Ni haft en skön torsdag och att inte fullmånen hållit er vakna den gångna natten.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
8/22/13, 6:51 PM
#1

Jag har varit och veckohandlat och köpt lite nya blommor till köksfönstret, så jag fick flytta om några av de jag redan hade plus att vissa fick ny jord. Borde fullfölja pysslandet med att damma lite och flytta runt på några saker, men hmm… vet inte om jag ids… 🤔


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
8/22/13, 7:12 PM
#2

Hade svårt att komma in här i dag, van att bara skriva "Tarot i Fokus" och sen klicka på länken in hit till sidan! Nu fick jag gå genom "Healing i Fokus" och sen klicka mig in här. Någon mer som har det så på datorn?

Solsken och varmt, jag har hållit mig inne idag och plockat lite i bråten! Det är inte klokt vad papper jag har liggandes…
Saker som ska skrivas in och annat som bara skall kollas och sen kastas.
Så jag är aldrig sysslolös det är en sak som är säkert!

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
8/22/13, 7:19 PM
#3

Har inte haft minsta problem, Stollan, men jag använder alltid bokmärken och eftersom jag kör Chrome så har jag bokmärkesfältet överst i rutan. Hur bra som helst 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
8/22/13, 7:20 PM
#4

Jag har också chrome och mina favoriter som öppnas direkt i flikarna

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/22/13, 7:43 PM
#5

God kväll på er alla..

Har jobbat idag.. Men fullmånen i natt gjorde mig lite trött.. så vila de en stund när jag kom hem innan jag lagade mat..

Känner mig ganska trött och seg i huvudet idag,, men vet inte om de är fullmånens fel..

Så blir en lugn kväll med tv och dator här..

Ha en mysig torsdagskväll.. 🤗

Tarotstollan
8/22/13, 8:00 PM
#6

Jag har också mina favoriter upplagda. Detta är när jag startar datan och skriver i sökfältet att jag skall till T i F, då kommer det ju upp olika förslag och förut har alltid T i F legat överst som förslag, nu finns det inte med överhuvudtaget som förslag. Enda i Fokus sidan som finns med är Healing.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
8/22/13, 8:04 PM
#7

Öppna en flik och sök efter Tarot i fokus, när du har rätt sida så går du till inställningarna i din webbläsare och väljer i verktyg eller inställningar (beroende av läsare) att de sidor som nu visas ska öppna sig varje gång du öppnar webbläsaren.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
8/22/13, 8:16 PM
#8

Ledsen Pagan men det var inget jag begrep av det.., det kanske rättar till sig senare av sig självt! Har för mig att det var något sådant strul på den gamla datorn någon gång också och det fixade sig självt efter några dagar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
8/22/13, 8:37 PM
#9

Högst upp i listen där du skriver adresser, har du flikar där?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
8/22/13, 8:44 PM
#10

Nej, det finns bara en vit skrivlist att söka på. Inne på skrivbord kanske det finns.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
8/22/13, 8:45 PM
#11

Vad har du för startsida har du??

Tarotstollan
8/22/13, 8:47 PM
#12

Windows 8, appar. Bing står det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
8/22/13, 8:54 PM
#13

Bing vet jag inte hur den fungerar, jag använder firefox mozilla och jag har små bokmärken med alla mina favoriter uppe ovanför där jag kan skriva adresserna.

Annons:
Pagan
8/22/13, 9:00 PM
#14

Bing är själva sökmotorn Stollan, inte webbläsaren, jag har chrome som webbläsare och google som sökmotor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
8/22/13, 9:10 PM
#15

Aha, jag vet aldrig vad som är vad men har Internet Explorer också om det är det ni menar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
8/22/13, 9:38 PM
#16

japp det är din webbläsare, hur öppnar du nya fönster?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
8/22/13, 9:52 PM
#17

Förstår inte det heller? Är helt hopplös på datorer😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
8/22/13, 9:55 PM
#18

Hahaha Stollan då. Vi löser detta tillsammans ska du se. ❤️När du skriver i din webbläsare uppe i listen, hur ser där ut? Kan du klicka bredvid och öppna nytt fönster? Kan du bara se en sida i taget?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
8/22/13, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

När du startar datorn, hur får du igång internet? Om du vill ha flera sidor igång samtidigt, hur gör du då? Jag har facebook, iFokus, blocket och någon tidning öppna samtidigt, och det kan se ut som här, jag klickar överst på någon av flikarna för att växla sida:


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
8/22/13, 9:57 PM
#20

Nu måste jag gå å sussa, men vi löser detta imon Stollan. Kan ju inte vara så himla svårt fast vi har olika program. Ett steg i taget du vet. Datorer är till för att bemästras vet la du😉Whos the boss?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
8/22/13, 9:59 PM
#21

Jag försökte med explorer men valde firefox för att den va enklare. jag vill ha små bokmärken längst upp som är direktlänkar till de sidor jag besöker ofta.

Pagan
8/22/13, 10:02 PM
#22

Chrome är ju himla bra om man har google som sökmotor i de flesta fall, tycker jag iallafall.

Men nu ska jag sussa.

Sov gott gosingar❤️ ses imon

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/22/13, 10:03 PM
#23

Google har jag som sökmotor också.

Sov gott.. jag ska natt vaka lite till.. är ledig i morgon..

Jobbar i helgen istället..

Amandla
8/22/13, 10:03 PM
#24

Jag trivs med chrome, men vissa sidor funkar inte alls och dem måste jag öppna i explorer.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
8/23/13, 9:16 PM
#25

japp samma probem här med hemsidan som måste ha explorer, inte bra då den har mest virusanhängare😕

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/23/13, 9:17 PM
#26

Varför använder ni inte firefox? jag har aldrig märkt jag inte kan öppna något.. utan allt fungerar med den.. 🙂

Pagan
8/23/13, 9:22 PM
#27

inte min hemsida, där funkar bara explorer tyvärr. Nåt med servern för plattformen om jag fattat det rätt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
8/23/13, 10:31 PM
#28

SKK:s sida (Svenska kennelklubben) fungerar bara i Explorer… alltså Hunddata och Avelsdata. Där sitter jag en del och kollar runt. Bara ett exempel på sidor som inte gillar chrome. Det finns många fler.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: