Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tarotleken

Tarotläggare sökes

2013-08-20 13:55 #0 av: mrjson

Hej hej!

Jag undrar om det är någon som vet om det finns nån tarotläggare/spådam eller liknande i Sundsvall/Härnösand området? Jag och en kompis vill gå till en sån och hon vill helst bli övertygad om att det är äkta vara. Så om det är nån som vet om någon som är jätteduktig och kan kanske säga nånting som får min vän att inse att hon/han är äkta så skriv gärna en rad om vem/vart och kanske websida el. dyl.

Mvh // Mr. J-son =)

Anmäl
2013-08-20 20:16 #1 av: [GunillaF]

http://www.evasoderstrom.se/

Hon håller till strax utanför Sundsvall.

Om det inte är ok att jag la ut länken så ber jag admin ta bort den.

Anmäl
2013-08-22 20:08 #2 av: mrjson

Tack ska du ha. Ska kika på sidan hennes :)

Anmäl
2013-08-22 20:41 #3 av: Pagan

Ingen fara Gunilla, ett råd från dig vet vi är väl förankrat så det tackar vi för.Glad

Anmäl
2013-08-22 23:39 #4 av: [GunillaF]

Glad

Anmäl
2013-08-23 22:48 #5 av: fridelfina

Kanske för långt bort? Har inte erfarenhet av denna, men har läst en av hennes böcker och gillad den. Så därför tipsar jag om: http://www.stjarnljus.se/index.html

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.