Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 409 ggr
Pagan
8/20/13, 5:19 AM

Godmorgon 20 augusti

Sitter här nyvaken och väntar på min arbetskamrat som försovit sig. Eftersom vi samåker så får jag vänta lite till då 🙂

Hoppas Ni får en ljuvlig dag och fyller dagen med trevligheter. Själv vet jag att det blir lite övertid i dag. Men hoppas vara hemma innan 20 iallafall.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
8/20/13, 5:49 AM
#1

God morgon! Är trött , ZzzzzZzz, sitter här och försöker motivera mig att peppa till mig. Får se hur det blir med det;) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
8/20/13, 8:21 AM
#2

God morgon!

Oj vilken lång dagar du har pagan! Hoppas inte alla ser likadana ut!

Pepp, pepp Skogshumblan!

Solen skiner, det är frisk, klar luft - härliga tider!

Ha en bra dag allla!🌺

[Sol69]
8/20/13, 6:38 PM
#3

God kväll!

Idag har universum varit snäll mot mig 😃

Fick idag veta att de gjort fel på schemat så det finns en tjänst som råkade få lite högre tjänstegrad än den skulle ha. Så denna period blir min tjänstegrad upphöjd med några procent. Även om det tillfälligt några veckor så är det ju en bra början 🙂

Hoppas att de sen finns plats att de mig mera fast tid på schemat att detta bara är början. 🤔

Ha en trevlig kväll 🤗

Pagan
8/20/13, 7:48 PM
#4

Nej det har jag inte Gunilla, men ibland kan det bli lite mycket, men jag var hemma redan 19.18😉

Låter lite segt där Skogis, hoppas du fann lite pepp, kanske denna sajt kan inspirera 

Nämen där ser man Sol, ett steg närmare ditt mål. Grattis grattis

Lite seg i kolan här, ska ner och hänga en maskin tvätt men annars ska jag bara vara. Funderar på att slå på TV:n, kanske något trevligt att somna på soffan till😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
8/20/13, 8:12 PM
#5

Tack Pagan, väldigt bra sajt. "Jag är beskyddad". Ja det blev som sagt en bra dag idag också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
8/20/13, 8:25 PM
#6

Låter bra det. Liite jobbigt då dagen börjar segt och trist. Kan vara svårt att vända trenden.🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
8/20/13, 8:49 PM
#7

Ja, så kan det vara men även en morgonpigg arbetsglad toka som jag kan ha dippar tydligen ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: