Annons:
Etikettdrömmar
Läst 3314 ggr
kattfesk
2013-08-19 00:11

Min dotter i en dröm

Jag börjar med att jag inte har barn men jag har drömt flera gånger att jag har världens finaste dotter tillsammans med min kille.

hon ser ut som en blandning av oss, hans fina mörka hår och mitt fina leende.

I min första dröm minns jag klart att hon hette Maria och det var ett jul spel och min kille spelade och sjöng (otroligt duktig sångare)

Det var mycket folk och det slutade med panik att hon var försvunnen.

Senaste som var för några dagar sen besökte hon mina drömmar och jag tillsammans med min kille var så otroligt lyckliga!

Det var en fantastisk dröm men ändå känns verkligheten så långt bort (jag längtar efter familj) men jag blir förvirrad om det handlar och min kvinnliga sida eller om det är nån som vill säga mig nåt?

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Annons:
Skogshumblan
2013-08-19 08:11
#1

Ja du, vad har du själv för känsla vad drömmen vill säga dig?! Barn kan stå för dig själv, alltså ditt innersta jag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

imke
2013-08-19 11:37
#2

Eller så är hon och hälsar på dig i drömmen och berättar att hon är på väg. Barn själar gör så ibland :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

kattfesk
2013-08-19 11:44
#3

Det är så det känns :D

Kände en enorm lycka när hon var med och kramades en värme som var fantastisk, och jag fick känslan av henne som att jag kommer men inte än! <3 vi tre tillsammans!

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

imke
2013-08-20 11:13
#4

Jag fick den känslan direkt när jag läste ditt inlägg. Att hon kommit för att säja hej i förväg och berätta att hon kommer :-) 🌺


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Upp till toppen
Annons: