Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1169 ggr
Tarotstollan
8/18/13, 7:55 PM

Grattis till....

Amandla! 🌺🎂🍸🎈🎁

Hittade en skvallertråd!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
fridelfina
8/18/13, 7:59 PM
#1

Grattis Amandla! 🎂

 
 

Pagan
8/18/13, 8:00 PM
#2

GRATTIS😃❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
8/18/13, 8:15 PM
#3

Grattis

birthday party blower emoticon

Amandla
8/19/13, 12:30 AM
#4

Tack sötnosar! ❤️Jag har hämtat hem lilla Pixie pudel, valparna är åtta veckor nu och klarar sig utan henne. Uppfödaren har flera hundar som väldigt gärna tar över uppfostran av dem 🙂Så jag har inte firat något idag, det blir kalas imorgon istället 🎂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
8/19/13, 8:00 PM
#5

å vad najs lilla Pixie är hemma igen. kan tänka mig att det blir pusskalas ala pudel stile hela dan😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
8/19/13, 9:41 PM
#6

Haha, ja hon är lycklig minst sagt! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
8/19/13, 10:35 PM
#7

Vad kul att Pixie kommit hem igen, det är ju en födelsedagspresent som heter duga!❤️🎁
Känns det konstigt att hon är hemma igen eller är det som vanligt direkt? Är alla valparna tingade eller vet du inte vart de hamnar? Inte för att jag vill tinga en (det har jag inte råd med) utan för jag är nyfiken!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
8/19/13, 11:02 PM
#8

Det känns ungefär precis som vanligt 😉En valp är såld, den andra stannar tills vidare. Om nu inte DEN köparen dyker upp som vill ställa ut och avla, men jag har en kvalificerad gissning på att hon blir kvar hos uppfödaren som verkar ha smält som smör i solsken ☀️Båda valparna är riktigt bra, så det vore toppen om åtminstone den ena hamnar hos en uppfödare eller stannar där hon är född, för så värst många fina grå toyar finns det inte i landet utan hon behövs verkligen i aveln.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: