Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Grattis till....

2013-08-18 19:55 #0 av: Tarotstollan

Amandla! BlommaTårtaDrinkBallongPresent

Hittade en skvallertråd!Skämtar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-08-18 19:59 #1 av: fridelfina

Grattis Amandla! Tårta

Anmäl
2013-08-18 20:00 #2 av: Pagan

GRATTISSkrattarHjärta

Anmäl
2013-08-18 20:15 #3 av: [Sol69]

Grattis

birthday party blower emoticon

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-08-19 00:30 #4 av: Amandla

Tack sötnosar! HjärtaJag har hämtat hem lilla Pixie pudel, valparna är åtta veckor nu och klarar sig utan henne. Uppfödaren har flera hundar som väldigt gärna tar över uppfostran av dem GladSå jag har inte firat något idag, det blir kalas imorgon istället Tårta

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-08-19 20:00 #5 av: Pagan

å vad najs lilla Pixie är hemma igen. kan tänka mig att det blir pusskalas ala pudel stile hela danSkrattar

Anmäl
2013-08-19 21:41 #6 av: Amandla

Haha, ja hon är lycklig minst sagt! Skrattar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-08-19 22:35 #7 av: Tarotstollan

Vad kul att Pixie kommit hem igen, det är ju en födelsedagspresent som heter duga!HjärtaPresent
Känns det konstigt att hon är hemma igen eller är det som vanligt direkt? Är alla valparna tingade eller vet du inte vart de hamnar? Inte för att jag vill tinga en (det har jag inte råd med) utan för jag är nyfiken!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.