Annons:
Etikettenergier
Läst 2035 ggr
[Sol69]
2013-08-18 14:03

Någon som har lagt märke till..

Att det börjar gå mot fullmåne igen??

Jag började undra varför mina tankar löpte amok med mig och jag började tänka på gamla minnen allt från jag va 20 år tills fram till mu.. Inte för att de va tråkiga minnen, fast lite svårt att sova. 🤪

Men när min väninna bekräftade att månen är på väg att bli full igen förstod jag varför mina tankar virrar runt igen 😃

Undra om de är en vanlig fullmåne eller om den är starkare än vanligt. är ju några dagar kvar tills den är helt full.. 🥵

Reagera redan nu.. undra hur mycket jag ska påverkas av den innan den minskar igen 🤔🤐

Men vet ju sen tidigare att jag oftast reagerar vid fullmånen på något sätt 🤔

Annons:
Amandla
2013-08-22 20:12
#1

Hur har det gått, Sol? Har du känt av månen mycket? För mig varierar det väldigt. Förr var det kännbart, när jag var i 20-årsåldern drömde jag mardrömmar, och det sammanföll med mensen så blev det riktig otäcka blodiga sådana 🤐Såklart jag sov uselt då.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-08-22 20:21
#2

Sov uselt före fullmånen denna gång..svårt att somna i går natt. men sov i alla fall..

men känns som jag har haft någon tjattrande i mitt öra hela nätterna nu.. 🤦‍♂️

Men de är kanske mina guider som pratar med mig och jag är mera mottaglig vid fullmånen.. 👻

Fast blir ju så förbenat trött av det.. och märkte de på mig innan jag såg de va nästan fullmåne.. så inbillar mig inte.. 🙂

Upp till toppen
Annons: