Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 604 ggr
[Sol69]
2013-08-17 08:55

17 Augusti

God morgon..

Sitter med mitt kaffe och njuter av morgonstunden.. lugnet tycker jag är underbart 🙂

Idag får jag besök av en annan iFokus medlem. som jag brukar umgås med privat. Första gången vi möttes va det som att möta min syster igen. 😃

Det ska bli skitkul att prata med någon som har samma intresse som en annan och få en dag tillsammans.. 🙂

Hade gärna träffat er andra här inne också. Men har en känsla av att ni bor en bit ifrån mig. så är inget man åker lätt över en dag och träffar. 🤔 Men vem vet vi kanske möts en dag och sitter med vara Tarot kort och har lite roligt än dag tillsammans 😃

Ha en trevlig lördag och helg..

Kram 🤗

Annons:
Pagan
2013-08-17 10:53
#1

Godmorgon

Låter som du har en trevlig dag framför dig Sol🙂

Själv ska jag bara vara i dag. Göteborg har ju Kulturkalas nu så det var en massa folk överallt, gott att äta och trevlig samvaro. Blev sent innan jag var hemma och sent innan jag kom upp ur bingen i dag. Så idag blir det inte många knop som sagt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-08-17 13:27
#2

God middag. Ja Sol, hade gärna träffat er också, men misstänker att Jönköpingstrakten inte är nästgårds direkt:) Här är höstdag och jag tror min hals åkt på halsflussen som går nu. Inte alls vad jag vill, ska ju springa midnattsloppet om en vecka, kan inte bli krasslig innan dess ;) Efter en misslyckad middag tröstäter jag lite godis. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2013-08-17 15:06
#3

17 aug, min styvfar fyller år, gissar på 72 kanske? Har tappat kontakten helt, eller rättare sagt jag har klippt kontakten. Men ändå finns han där när jag ser dagens datum. Ironiskt egentligen, men man kan inte radera någon helt och hållet ur ens liv även om man vill med hela sitt hjärta. 🤔

Ja, visst vore det kul att träffa likasinnade tarotintresserade och bara få känna att man möts med respekt även för ens intresse! Men som sagt, vi är utspridda i landet så det skulle väl till en hel del organisation för att det skulle bli av tänker jag. 🤔

Här lunkar dagen på, var med sonen till frisören så han blir fin i håret tills skolstarten på måndag. Han är inte så glad för det, men har funderat en del på gymnasievalet redan iallafall så att han har förberett sig en del. 👍

Dotter är som en argbigga, som mamma gissar jag på PMS… Det låter så på graden av humöret, hon är ofta arg och snäsig, men det är en viss gradskillnad när det är dags liksom. 😈

Maken, ja, han kollar på TV och har inte lust med nåt. Å jag då, ja, jag vill göra nåt, men får inte med nån på ex bio som var en evighet sen! 🤦‍♂️

Ja, det var en rapport från Fridelfinas 17 aug.

Önskar er alla en härlig dag vart än ni befinner er! Kram ❤️

 
 

Tarotstollan
2013-08-17 20:33
#4

Själv vaknade jag med värdens nackvärk som gick upp i bakhuvudet som huvudvärk. Fick vingla ut i köket och proppa i mig några Alvedon och väcka djuren, ge dem mat, öppna balkongdörren och sen ramla ner i bingen igen.
Vaknade vid 17.30 tiden med fortfarande nackvärk men jag tvingade mig upp och in i duschen. Tog sen flera Alvedon och började laga mat.
Har också varit hos en granne (han med de övervattnade blommorna) och hämtat nyckeln, de skall åka i väg i morgon med husvagnen.

Mår fortfarande skit men det måste gå, ha en fortsatt bra lördagkväll.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-08-17 20:53
#5

God kväll på er..

Det krävs nog lite för att man ska kunna ha en större träff med flera personer. Jönköping är ju bara strax över en timmes resa från Motala. Så för min del är det inget större avstånd. Skulle vara kul om flera ville träffas och lägga lite Tarot och prata lite.. 🙂

Jag har haft en givande dag med mat och kaffe och en låg promenad och sen lade vi lite Tarot.. Så nu får vi se om vi tolkat korten rätt.. Om det stämmer det vi såg i korten.. 😃Men såg ut att bli givande månader fram till nyåret för oss båda. Hoppas i alla fall att det vi såg stämmer, för då bådar det gott.. 🙂

Hoppas ni alla haft en trevlig lördag och får en mysig kväll.. 🤗

Upp till toppen
Annons: