Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 272 ggr
Pagan
8/16/13, 10:05 AM

16 augusti

Godmorgon på er.

Idag skiner ingen sol, men efter nattens regnande så har vi uppehåll. Ska ta mig en tur till stora staden och flanera lite, äta lite gott och kanske åka paddan. Hur som, vi får se vad dagen för med sig. Funderade på ett city pass men det var så många olika tider att passa så vi gör lite vad vi vill då istället.

Hoppas Ni får en underbar fredag😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
8/16/13, 3:26 PM
#1

God eftermiddag. Hoppas dagen blev skön Pagan, låta på medan du kan:) Själv har jag jobbar och är liksom arbetsveckan helt slut. Ska försöka städa upp lite i eftermiddag så man,kan få njuta av helgen sen. Risken finns att jag somnar dock… Ingen sommarsol här men en härlig dag ändå. Fast för mycket höst för min smak, även om jag älskar hösten!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
8/16/13, 4:36 PM
#2

Här är det mulet och trist.. tänkte plocka och fixa lite hemma innan jag tar kväller helt.. hoppas ni får en mysig kväll och helg.. 🙂

Kram

fridelfina
8/16/13, 8:22 PM
#3

Halloj på er!

Oj oj vad trött jag är och har varit hela dagen typ. Tom satt och sov på pendeln hem och nu när vi åt middag satt jag och nästan slumrade på stolen när jag ätit klart….  Första arbetsveckan efter semestern och redan helt slut bådar inte gott för hösten.

På dan var det rätt varmt, men nu är det full höststorm och grått så det kanske är slut på sommaren?

Nä ska kolla runt lite till på sajten och sen hoppa i sängen och vila upp mig inför helgen tror jag…

Ha det gott där ute!

 
 

Upp till toppen
Annons: