Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 340 ggr
Pagan
8/15/13, 9:52 AM

15 augusti

Godmorgon alla härliga människor.

Här skiner solen och det ser ut att bli en vacker dag i min del av världen. vet inte riktigt vad jag ska fylla denna dag med. Städa, tvätta och röja finns ju alltid på agendan, men jag tror jag hoppar över det och slappar lite till.😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Elena-Maria
8/15/13, 4:25 PM
#1

Hej hej!

Slappar också idag. Skämmer bort mej med serier och leker med min nya tarotlek, Witches Tarot. Så himla fin 😃

Fred och god växt!

Skogshumblan
8/15/13, 4:43 PM
#2

God eftermiddag. Slappa lät gott. Själv har jag gjort allt annat än slappat. Träffade eleverna idag, äntligen! Känns så kul. Blir ett par loja veckor som start och lära känna varandra lite. Nu ska jag ta en lur och sen ska dotera och jag " göra skogen". Plocka bär och svamp alltså. :D Ha en trevlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
8/15/13, 4:47 PM
#3

Eller inte… Hon har somnat på soffan

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
8/15/13, 7:09 PM
#4

God kväll på er.

Idag har det varit jobb, När jag kom hem vila jag en stund innan jag gav mig på lilla toan och städa kattlåda. Sen gick jag ut på en 40 minuters promenad i det fina vädret. Nu ska jag nog slappa och ta det lugnt. Lite vila måste man ju få ha också

Ha en mysig torsdags kväll 🤗

Tarotstollan
8/15/13, 9:44 PM
#5

Solsken och alldeles lagom väder. Suttit på balkongen och skrivit och jobbat lite med mina Tarot anteckningsböcker. Skönt att komma ikapp lite men det är fortfarande mycket kvar att sortera och skriva.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
8/15/13, 10:04 PM
#6

God natt på er, önskar er en skön sömn och att jag vaknar utsövd i morgonbitti när klockan ringer strax före 05!

 
 

Annons:
Upp till toppen
Annons: