Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 649 ggr
Pagan
8/13/13, 8:43 AM

13 augusti

Sista dagen på playan. Ska bättra på solbrännan.har haft ett par underbara dagar . Massa kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
8/13/13, 7:16 PM
#1

Ta med sol och värme hem tack! Här är ju höst…. Hoppas ni alla haft en skön dag. Jag är trött men trivs med livet :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
8/13/13, 7:32 PM
#2

Goo kväll!

Nu har jag fått tillbaka min dator igen. Underbart, Fast blir en del att fixa och dona med. 😕

Men kan i alla fall hänga med lite på vad som händer nu.😃

Såg idag att de sökte personal som boendestödjare på heltid. Läste ju med psykiatrisk inriktning när jag läste till undersköterska så funderar på att söka tjänsten. 🤔 Men jag har ju inte jobbat inom psykvården även om jag har utbildningen 🤔Men vet inte om jag skulle trivas med jobbet 🤔Men är ju heltid och närmare. Men sovande jour🤔

Önskar att jag kunde lägga kort för mig själv nu och se vad korten tycker. Men vet ju att de blir totalt fel då.. Så får väl fundera på det i alla fall. Har ju denna vecka på mig att söka tjänsten i så fall. 

Hoppas att ni har en trevlig kväll 🤗

Skogshumblan
8/13/13, 7:45 PM
#3

Sol, sök tjänsten är min känsla. Du kan alltid söka annat om du skulle vantrivas förfärligt. Jag tänker att om det är menat så får du tjänsten och om inte har du iaf visat universum att du gör din bit för att få din bön besvarad. Har du läst så har du iaf kunskapen någonstans, säkert är det bättre än att inte läst alls:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
8/13/13, 7:51 PM
#4

Tack för rådet Skogshumlan.

Du har helt rätt. Jag kan ju alltid testa. Det verkar vara bra tider och inget delat. Men hakade upp mig på sovande jour och att jag inte jobbat med det även om jag har utbildning, 

Ska nog söka på torsdag när jag jobbar. för måste ju göra det via jobbet för det är internt och kommer ju ej ut..

Skulle i alla fall bli ca 1,5 mil närmare enkel resa och heltid och de låter ju bra.

Så jag helt klart är jag dum om jag inte söker i alla fall. 🙂

Tarotstollan
8/13/13, 9:50 PM
#5

Mulet, åska och spöregn och uppehåll. Var ute en sväng och tog lite luft.
Var inne på "shopen" och pratade bort en stund, drog några dagens kort så jag vet vad jag skall tänka på mm
Var sen på City Ica och hämtade veckans Sudoku, som tydligen är extra svår denna veckan! Både kompisen och jag har problem med den men vi hjälps åt, så vi skall nog lyckas att knäcka den så småningom!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
8/14/13, 5:45 AM
#6

Ja Sol, sök! Håller såklart tummarna! Stollan, ge sudoku vad den tål! Har tyvärr inga hjärnceller att avvara, mina jobbar tvåskift för att täcka upp just nu med allt nytt ;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
8/14/13, 4:54 PM
#7

Har sökt jobbet idag.. fick en liten stund över på jobbet, Och de är ju internt det gått ut.. Är det menat att jag ska få det så hör de av sig 🙂

Skogshumblan
8/14/13, 5:48 PM
#8

Bra Sol! Heja och tummhållning.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
8/14/13, 9:33 PM
#9

Håller också tummarna för Sol! Du får ställa frågor om sovande jour när du kommer på intervju! (LoA 👍)

 
 

[Sol69]
8/15/13, 5:26 AM
#10

Får se om jag kommer så långt som till intervju.. Jag har ju utbildning men inte jobbat inom det. Men vill universum jag ska byta jobb får jag det ändå. Om jag vill ha det. Men lät som bättre tider. 🙂

Upp till toppen
Annons: