Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 284 ggr
Skogshumblan
2013-08-12 06:14

God 12 augusti.

Gooood morgon! Måndag igen, härligt värre! Ni som är lediga njut av ledigheten och vi andra får snällt gå till våra jobb, vad vi än känner för. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Elena-Maria
2013-08-12 16:00
#1

Tjoho!

Hemma åter efter en liten miniweekend på östkusten. Sommarlovet är äntligen här för min del så jag är ledsen att behöva säga det men det blir nog inte mer sommarväder i år. Det är nämligen aldrig fint väder när jag är ledig 😎

Ska underhålla mej med mina nya lekar och nya böcker, bland annat den där Tarotbibeln som jag tipsades om här på Tarot i fokus (asbra bok!).

Ha en fortsatt fin dag alla!

Fred och god växt!

[Sol69]
2013-08-12 16:54
#2

God eftermiddag!

Nu har jag varit och handlat och grejat lite. Dagen är ju slut redan när den börjar om man bara är ledig en dag.. 😕 Man hinner ju knappt blinka, 😃

Men har i alla fall kvällen att njuta av och är glad att jag har ett fast arbete i alla fall. Önskar mig dock heltid och bättre tider.. Så hoppas universum hör min bön 🤔

Tänkte ta en promenad innan jag varvar ned för kvällen 🙂

Skogshumblan
2013-08-12 17:20
#3

Kändes som höst idag ju. Lite väl tidigt säger jag, även om jag älskar hösten. Minisemester och djupdyk i tarotens värld lät inte fy skam. Sol, jag hoppas och önskar med dig. Hoppas sin bön blir besvarad snart. Själv har jag haft fullt upp hela dagen. Den gick i ett huj…Blåser lite oroväckande och är lite grå moln så jag funderar på om det blir någon löprunda idag. Skulle verkligen behöva men det går ju att ta imorgon bitti annars ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: